Aportem diferenciació als socis-clients

01

En 2020 es van sumar a la Cooperativa 247.742 nous socis clients, fins a arribar a 3.654.418. La participació en les vendes dels socis clients ha superat el 80%, xifra que evidencia la bona evolució del programa Món Consum. A més, van poder beneficiar-se de descomptes en compres per valor de 49,7 milions d’euros mitjançant un total de 10,2 milions de xecs regal, un 9,5% més que l’any passat. Amb tots els descomptes, cada soci client ha pogut estalviar de mitjana uns 30 € a l’any.

Estem al servici dels clients

02

Durant 2020, amb motiu de la crisi provocada per la COVID-19, els estudis amb clients s’han traslladat a l’entorn virtual, adaptant les metodologies i les tècniques de mesura. En estos processos ha participat un total de 43.022 socis clients i clients, un 74% més que l’exercici anterior. A més, a fi de millorar l’experiència dels nostres socis clients, durant les setmanes de confinament es va posar en marxa una iniciativa entre els treballadors de Consum per evitar que les persones majors hagueren d’anar al supermercat i exposar-se al virus. Els treballadors voluntaris van posar un cartell en les seues comunitats de veïns per a dur la compra a les persones majors i dependents que ho necessitaren.

Treballem per oferir el millor producte

03

Consum oferix un assortiment ampli i variat de marques i una gamma de producte propi que incorpora progressivament millores en innovació, salut i sostenibilitat. En 2020 s’ha cotinuat ampliant la gamma de productes “sense” fins a arribar a un total de 253 referències i un total de 59 en la línia Consum ECO. També s’han fet 288 reformulacions de producte saludables, incorporant ingredients amb els millors valors nutricionals, i s’ha continuat amb el compromís amb l’Estratègia NAOS, reduint un total de 502 tones de sucre, sal i greixos saturats en els productes de marca pròpia.

Garantir la frescor, la qualitat i la seguretat alimentària

04

La garantia de frescor, qualitat i seguretat alimentària és la màxima responsabilitat de Consum amb els socis clients que confien en la Cooperativa l’alimentació i la salut de les seues famílies, fet que s’ha intensificat arran de la COVID-19. En 2020 s’han fet diverses accions en esta matèria, una de les quals ha sigut iniciar el procés de certificació d’un Sistema de Gestió de Seguretat Alimentària propi de la Cooperativa. Al llarg de l’any s’han dut a terme 13.014 controls de qualitat interns a productes i instal·lacions. A més, el 100% dels proveïdors de marca pròpia disposen del certificat en seguretat alimentària.

Ens comuniquem de manera responsable

05

Consum establix un diàleg fluid i recíproc amb els seus grups d’interés mitjançant els seus canals de comunicació, aplicant sempre els criteris de transparència i veracitat. Per a fer-ho possible, la Cooperativa disposa de diversos espais d’informació online i offline, principalment les xarxes socials, aparicions en mitjans i revistes del soci client. Entre Nosotros i Cuidarnos. En la mateixa línia, al llarg de 2020 la Cooperativa ha organitzat la quarta trobada #DecirHaciendo, on un grup d’experts dels camps de la psicologia, la consultoria i el retail ha tractat el tema de la resposta de la distribució davant la COVID-19

És la nostra manera de treballar per un model d’empresa sostenible, centrat en les persones.
És demostrar amb fets allò que tantes vegades es queda només en paraules.