Aportem diferenciació als socis-clients

01

En 2019 es van donar d’alta 234.783 nous socis-clients, fins a arribar als 3.408.013, xifra que evidencia la bona evolució del programa Món Consum. La participació en les vendes dels socis-clients ha superat el 78,5%. A més, han disfrutat de descomptes en les seues compres per valor de 45,4 milions d’euros, un 11,5% més, entregats en xecs-regal vàlids per a ser bescanviats en la compra de qualsevol producte.

Estem al servici dels clients

02

Un total de 24.748 socis-clients i clients van participar en reunions de grup, entrevistes personals i compres acompanyades, a fi de millorar 486 productes de marca pròpia. Consum disposa, a més, de canals de comunicació directa amb els socis-clients, per a atendre i donar resposta a les seues necessitats. En 2019 s’han atés 255.577 processos d’atenció al client, un 3,7% més que l’any anterior.

Treballem per oferir el millor producte

03

Consum oferix un assortiment ampli i variat de marques i una gamma de producte propi que incorpora progressivament millores en innovació, salut i sostenibilitat. En 2019 s’han fet 132 reformulacions de producte saludables, incorporant ingredients amb els millors valors nutricionals.

Garantir la frescor, la qualitat i la seguretat alimentària

04

Consum du a terme controls de qualitat exhaustius, tant en els supermercats com en els productes i la cadena de subministrament de marca pròpia. En 2019 s’han dut a terme 7.113 controls de qualitat interns a productes. A més, el 100% dels proveïdors de marca pròpia disposen de certificació en seguretat alimentària.

Ens comuniquem de manera responsable

05

La Cooperativa va organitzar el segon encontre DecirHaciendo al febrer de 2019, tractant el tema de l’ocupació sostenible. Este va reunir experts per a debatre sobre les condicions laborals a Espanya i donar resposta al problema de l’atur, principal preocupació dels espanyols en l’últim Baròmetre del CIS. Al juny, es va realitzar el tercer encontre #DecirHaciendo, que va comptar amb la presència d’experts per a parlar sobre Cooperativisme i el nou rol del consumidor. En la mateixa línia, Consum establix un diàleg continu amb els seus grups d’interés, basat en la transparència i veracitat, principalment, a través de les xarxes socials, les aparicions en mitjans i la revista del soci Entrenosotros.

És la nostra manera de treballar per un model d’empresa sostenible, centrat en les persones.
És demostrar amb fets allò que tantes vegades es queda només en paraules.