119
6/
Cooperar és
ser sostenible i
comunicar-ho
Indicadors GRI
INDICADORS GRI
EC. SOCIAL
PÀGINA
1.1
Declaració del màxim responsable de la presa de decisions de
l'organització (director general, president o lloc equivalent) sobre la
rellevància de la sostenibilitat per a l'organització i la seua estratègia.
9, 11
1.2
Descripció dels principals impactes, riscos i oportunitats.
26, 29
INDICADORS GRI
EC. SOCIAL
PÀGINA
2.1
Nom de l'organització
134
2.2
Principals marques, productes i/o servicis.
20
2.3
Estructura operativa de l'organització, incloses les principals divisions,
entitats operatives, filials i negocis conjunts (joint ventures).
20
2.4
Localització de la seu principal de l'organització.
134
2.5
Nombre de països en què opera l'organització i nom dels països en
què desenvolupa activitats significatives o els que siguen rellevants
específicament en relació amb els aspectes de sostenibilitat tractats en
la memòria.
Consum
només opera a
Espanya
37
2.6
Naturalesa de la propietat i forma jurídica.
20
Descripció d'una breu memòria que pose de manifest la primacia de les
persones i de l'objecte social sobre el capital.
ES1.1
9, 22
Grups de treball o espais generats que afavorixen la presa de decisions de
l'organització.
ES3.3
69
Percentatge de persones de l'organització que participen en algun dels
grups o espais generats.
ES3.4
69
2.7
Mercats servits (incloent-hi el desglossament geogràfic, els sectors que
abastix i els tipus de clients/beneficiaris).
20
2.8
Dimensions de l'organització informadora, inclosos: el nombre
d'empleats, les vendes netes, la capitalització total desglossada en
termes de deute i patrimoni net, la quantitat de productes o servicis
prestats, els actius totals, el propietari efectiu, el desglossament per
país/regió de: vendes/ingressos per països/regions que constituïsquen
un 5% o més dels ingressos totals, els costos per països/regió que
constituïsquen un 5% o més dels ingressos totals, empleats.
32, 37, 63
2.9
Canvis significatius durant el període cobert per la memòria en les
dimensions, l’estructura i la propietat de l'organització
36
2.10
Premis i distincions rebuts durant el període informatiu.
9
1. ESTRATÈGIA I ANÀLISI
Perfil
2. PERFIL DE L’ORGANITZACIÓ