Page 134 - memoria de sostenibilitat 2011val

Basic HTML Version

132
Consum
/ Memòria de Sostenibilitat 2011
PÀGINA
ENFOCAMENT DE GESTIÓ
40
INDICADORS GRI
SALUT I SATISFACCIÓ DEL CLIENT
EC. SOCIAL
PÀGINA
Principal
PR1
Fases del cicle de vida dels productes i servicis en què s'avaluen, a fi de
ser millorats si cal, els impactes que tenen en la salut i la satisfacció dels
clients, i percentatge de categories de productes i servicis significatius
subjectes a estos procediments d'avaluació.
41
Addicional PR2
Nombre total d'incidents derivats de l'incompliment de la regulació legal
o dels codis voluntaris relatius als impactes dels productes i servicis en
la salut i la seguretat durant el seu cicle de vida, distribuïts en funció del
tipus de resultat d’estos incidents.
92
ETIQUETATGE DE PRODUCTES I SERVICIS
Principal
PR3
Tipus d'informació sobre els productes i servicis que són requerits pels
procediments en vigor i la normativa i percentatge de productes i servicis
subjectes a estos requeriments informatius.
40
Addicional PR4
Nombre total d'incompliments de la regulació i dels codis voluntaris
relatius a la informació i a l'etiquetatge dels productes i servicis,
distribuïts en funció del tipus de resultat de dits incidents.
92
Addicional PR5
Pràctiques relacionades amb la satisfacció del client, incloent-hi els resultats
dels estudis de satisfacció del client.
91
MÀRQUETING RESPONSABLE
Principal
PR6
Programes de compliment de les lleis o adhesió a estàndards i codis
voluntaris mencionats en comunicacions de màrqueting, inclosos la
publicitat, altres activitats promocionals i els patrocinis.
42
Addicional PR7
Nombre total d'incidents fruit de l'incompliment de les regulacions
relatives a les comunicacions de màrqueting, incloent-hi la publicitat, la
promoció i el patrocini, distribuïts en funció del tipus de resultat d’estos
incidents.
42, 92
PRIVACITAT DEL CLIENT
Addicional PR8
Nombre total de reclamacions degudament fonamentades en relació amb
el respecte a la privacitat i la fuga de dades personals de clients.
92
COMPLIMENT NORMATIU
Principal
PR9
Cost d’aquelles multes significatives fruit de l’incompliment de la
normativa en relació amb el subministrament i l’ús de productes i servicis
de l’organització.
92
Responsabilitat sobre productes