Page 91 - memoria de sostenibilitat
P. 91
Implicació, tal qual
Actualment, el 95% dels nostres proveïdors disposa de certificacions. Els proveïdors són
avaluats anualment pel nostre equip de comercials en relació amb els seus compromisos:
logístics, comercials i de qualitat; els que tenen una puntuació inferior a 5 causen baixa, i
en 2014 s’han donat de baixa per esta raó un 4%. Els nostres proveïdors de marca pròpia
tenen certificacions de qualitat i medi ambient, i en cas de no tindre’n, se’ls passa una
auditoria pròpia.
Quant a la Formació i Sensibilització Ambiental, en 2014 Consum ha continuat formant els
seus socis-clients i treballadors amb els 12 articles divulgatius publicats en les revistes
que edita per a cada col·lectiu, així com mitjançant el mòdul formatiu ambiental per a les
noves contractacions. A més, aprofitant els nous canals de comunicació i coincidint amb la
Setmana Europea de Prevenció de Residus, es va llançar en Facebook el concurs “Aprofita
i bon profit”, amb l’objectiu que els fans aportaren idees per a evitar el malbaratament
alimentari. Amb motiu del Dia Mundial del Medi Ambient vam llançar #ecoideasconsum,
amb idees per a cuidar el medi ambient a l’hora de fer la compra. En estes iniciatives han
participat vora 500 consumidors.
Amb motiu del Dia
Mundial del Medi
Ambient, vam llancar
#ecoideasconsum, amb
idees per a cuidar el
medi ambient a l’hora
de fer la compra. En
estes iniciatives van
participar prop de 500
consumidors.
89