Page 99 - memoria de sostenibilitat
P. 99

JuLIOL                              OCtuBre                           nOveIeMMBBrree

•Premi per la cooperació amb        •Viii edició dels premis Pen-     •esment especial de la creu
Florida universitària, en el        tawards 2014, concurs inter-      roja de Madrigueras (Alba-
seu 20é aniversari, per la seua     nacional dedicat al disseny       cete) pel programa Profit de
activitat en la promoció de         d’empaquetat de productes,        consum.
l’ocupabilitat dels estudiants,     per l’envàs dels sucs Consum.
mitjançant la participació en       El disseny dels envasos de sucs   •Premi Aedipe comunitat Va-
programes de pràctiques en          i nèctars de la marca pròpia      lenciana (Associació Espanyola
empresa, projectes de fi de         de Consum rep el premi inter-     de Direcció i Desenvolupament
grau, treballs d’orientació cu-     nacional Pentawards 2014 en       de Persones) a la “Millor Tra-
rricular i la inserció en general.  la categoria de bronze, en la     jectòria Professional de RRHH”
                                    categoria de begudes-distribu-    a Consum Cooperativa, com
                                    ció. El disseny dels sucs i nèc-  l’empresa amb millors pràcti-
                                    tars Consum s’ha realitzat en     ques de RRHH 2014 a la Comu-
                                    col·laboració amb l’agència de    nitat Valenciana.
                                    disseny Puigdemont Roca de
                                    Barcelona.                        •Premi “tNS Fan Page
                                                                      Awards” a la millor pàgina
                                                                      de Facebook en la categoria
                                                                      d’establiments comercials
                                                                      i distribució. TNS, empresa
                                                                      d’investigació de mercats i opi-
                                                                      nió, premien les millors pàgi-
                                                                      nes de marca Facebook a partir
                                                                      de les votacions fetes pels ma-
                                                                      teixos fans. En el concurs han
                                                                      participat més de 240 marques
                                                                      de tot tipus de sectors i activi-
                                                                      tats.

                                                                                                         97
   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104