Page 5 - Memoria 2017
P. 5

4 UNA EXPERIÈNCIA DE COMPRA AMB VALOR

            Aportar diferenciació als socis-clients                                                 60
            Posar el millor producte a l’abast dels clients                                         62
            Garantir la frescor, la qualitat i la seguretat alimentària                             64
            Comunicar de manera responsable                                                         68


            5 UNA GESTIÓ AMBIENTAL PER A NO DEIXAR PETJADA

            Gestionar cuidant l’entorn                                                              74

            Triar materials que respecten el planeta                                                74
            Apostar per un ús eficient dels recursos naturals                                       76
            Gestionar les emissions amb responsabilitat                                             80
            Aplicar un model de gestió de residus                                                   82


            6 UN COMPROMÍS REAL AMB LA SOCIETAT

            Fomentar el consum saludable                                                            86
            Compartir amb la societat                                                               89
            Construir un entorn millor                                                              93


            7 UN EXERCICI DE TRANSPARÈNCIA

            Tècniques de mesurament                                                                 98
            Indicadors                                                                              98
















                                                                                                                 3
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10