Page 5 - Memoria 2018
P. 5

04



                       EL NOSTRE COMPROMÍS AMB L’EXPERIÈNCIA DE CLIENT.
                       És diferent un supermercat que pensa en tu que un que, a més, pensa com tu.



                       Aportem diferenciació als socis-clients  .................................58
                       Treballem per oferir el millor producte .................................60
                       Garantim la frescor, la qualitat i la seguretat alimentària .....................61
                       Ens comuniquem de manera responsable ................................65



               05




                       EL NOSTRE COMPROMÍS AMB L’ENTORN.
                       És diferent preocupar-se pel medi ambient que tindre mesures
                       concretes per a reduir el teu impacte en l’entorn.

                       Gestionem cuidant el medi ambient ...................................70
                       Triem materials que respecten el planeta ...............................71
                       Utilitzem els recursos naturals de forma eficient ...........................72

                       Gestionem les emissions amb responsabilitat .............................76
                       Creem en l’economia circular per a la gestió de residus.......................78


               06




                       EL NOSTRE COMPROMÍS AMB LA SOCIETAT.
                       És diferent fer alguna cosa bona que implicar-te realment en les necessitats
                       de la societat.

                       Fomentem el consum saludable  ......................................82
                       Compartim amb la societat .........................................85
                       Treballem per a construir un entorn millor ...............................89





               07




                       EL NOSTRE COMPROMÍS AMB LA TRANSPARÈNCIA.
                       És diferent dir que fas les coses bé que demostrar-ho amb fets.

                       Tècniques de mesurament ..........................................94
                       Indicadors ....................................................94


                                                                                                             3
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10