01
En 2018 es van donar d’alta 242.918 nous socis-clients, fins a arribar als 3.301.654, xifra que evidencia la bona evolució del programa Món Consum. La participació en les vendes dels socis-clients ha superat el 78%. A més, han disfrutat de descomptes en les seues compres per valor de 40,7 milions d’euros, un 14,3% més, entregats en xecs-regal vàlids per a ser bescanviats en la compra de qualsevol producte.
Estem al servici dels clients
02
Un total de 17.633 socis-clients i clients van participar en reunions de grup, entrevistes personals i compres acompanyades, a fi de millorar 537 productes de marca pròpia. Consum disposa, a més, de canals de comunicació directa amb els socis-clients, per a atendre i donar resposta a les seues necessitats. En 2018 s’han atés 246.541 processos d’atenció al client, un 2% més que l’any anterior.
Treballem per oferir el millor producte
03
Consum oferix un assortiment ampli i variat de marques i una gamma de producte propi que incorpora progressivament millores en innovació, salut i sostenibilitat. En 2018 s’ha continuat ampliant la línia Consum ECO, amb 26 noves referències i s’han fet 27 reformulacions de producte saludables, incorporant ingredients amb els millors valors nutricionals.
Garantir la frescor, la qualitat i la seguretat alimentària
04
Consum du a terme controls de qualitat exhaustius, tant en els supermercats com en els productes i la cadena de subministrament de marca pròpia. En 2018 s’han dut a terme 9.445 controls de qualitat interns a productes. A més, el 100% dels proveïdors de marca pròpia disposen de certificació en seguretat alimentària.
Ens comuniquem de manera responsable
05
Consum va celebrar el 4t “Dia de les Persones” amb el lema #labossaquepesamenys, per a conscienciar sobre la importància de les xicotetes despeses del dia a dia que aconseguixen la igualtat d’oportunitats entre dones i homes. En la mateixa línia, Consum establix un diàleg continu amb els seus grups d’interés, basat en la transparència i veracitat, principalment, a través de les xarxes socials, les aparicions en mitjans i la revista del soci Entrenosotros.
01
Aportem diferenciació als socis-clients
En 2018 es van donar d’alta 242.918 nous socis-clients, fins a arribar als 3.301.654, xifra que evidencia la bona evolució del programa Món Consum. La participació en les vendes dels socis-clients ha superat el 78%. A més, han disfrutat de descomptes en les seues compres per valor de 40,7 milions d’euros, un 14,3% més, entregats en xecs-regal vàlids per a ser bescanviats en la compra de qualsevol producte.
02
Estem al servici dels clients
Un total de 17.633 socis-clients i clients van participar en reunions de grup, entrevistes personals i compres acompanyades, a fi de millorar 537 productes de marca pròpia. Consum disposa, a més, de canals de comunicació directa amb els socis-clients, per a atendre i donar resposta a les seues necessitats. En 2018 s’han atés 246.541 processos d’atenció al client, un 2% més que l’any anterior.
03
Treballem per oferir el millor producte
Consum oferix un assortiment ampli i variat de marques i una gamma de producte propi que incorpora progressivament millores en innovació, salut i sostenibilitat. En 2018 s’ha continuat ampliant la línia Consum ECO, amb 26 noves referències i s’han fet 27 reformulacions de producte saludables, incorporant ingredients amb els millors valors nutricionalss.
04
Garantir la frescor, la qualitat i la seguretat alimentària
Consum duu a terme controls de qualitat exhaustius, tant en els supermercats com en els productes i la cadena de subministrament de marca pròpia. En 2018 s’han dut a terme 9.445 controls de qualitat interns a productes. A més, el 100% dels proveïdors de marca pròpia disposen de certificació en seguretat alimentària.
05
Ens comuniquem de manera responsable
Consum va celebrar el 4t “Dia de les Persones” amb el lema #labossaquepesamenys, per a conscienciar sobre la importància de les xicotetes despeses del dia a dia que aconseguixen la igualtat d’oportunitats entre dones i homes. En la mateixa línia, Consum establix un diàleg continu amb els seus grups d’interés, basat en la transparència i veracitat, principalment, a través de les xarxes socials, les aparicions en mitjans i la revista del soci Entrenosotros.