Aportem diferenciació als socis-clients

01

En 2018 es van donar d’alta 242.918 nous socis-clients, fins a arribar als 3.301.654, xifra que evidencia la bona evolució del programa Món Consum. La participació en les vendes dels socis-clients ha superat el 78%. A més, han disfrutat de descomptes en les seues compres per valor de 40,7 milions d’euros, un 14,3% més, entregats en xecs-regal vàlids per a ser bescanviats en la compra de qualsevol producte.

Estem al servici dels clients

02

Un total de 17.633 socis-clients i clients van participar en reunions de grup, entrevistes personals i compres acompanyades, a fi de millorar 537 productes de marca pròpia. Consum disposa, a més, de canals de comunicació directa amb els socis-clients, per a atendre i donar resposta a les seues necessitats. En 2018 s’han atés 246.541 processos d’atenció al client, un 2% més que l’any anterior.

Treballem per oferir el millor producte

03

Consum oferix un assortiment ampli i variat de marques i una gamma de producte propi que incorpora progressivament millores en innovació, salut i sostenibilitat. En 2018 s’ha continuat ampliant la línia Consum ECO, amb 26 noves referències i s’han fet 27 reformulacions de producte saludables, incorporant ingredients amb els millors valors nutricionals.

Garantir la frescor, la qualitat i la seguretat alimentària

04

Consum du a terme controls de qualitat exhaustius, tant en els supermercats com en els productes i la cadena de subministrament de marca pròpia. En 2018 s’han dut a terme 9.445 controls de qualitat interns a productes. A més, el 100% dels proveïdors de marca pròpia disposen de certificació en seguretat alimentària.

Ens comuniquem de manera responsable

05

Consum va celebrar el 4t “Dia de les Persones” amb el lema #labossaquepesamenys, per a conscienciar sobre la importància de les xicotetes despeses del dia a dia que aconseguixen la igualtat d’oportunitats entre dones i homes. En la mateixa línia, Consum establix un diàleg continu amb els seus grups d’interés, basat en la transparència i veracitat, principalment, a través de les xarxes socials, les aparicions en mitjans i la revista del soci Entrenosotros.

És la nostra manera de treballar per un model d’empresa sostenible, centrat en les persones.
És demostrar amb fets allò que tantes vegades es queda només en paraules.