01
Des de fa ja més de 20 anys, Consum desenvolupa el seu programa de vida saludable amb el propòsit de generar hàbits d’alimentació i consum responsables, especialment entre els més joves. Destaquen el portal web “Team Consum”, el Concurs de Contes anual del Dia Mundial del Consumidor o el Programa PAIDO per a la prevenció del sobrepés i l’obesitat infantil.
Gestionem l’excedent: Programa Profit
02
Durant l’any 2018 s’han donat més de 6.600 tones de productes per valor de 16,6 milions d’euros, que han permés donar assistència a prop de 58.000 persones. El compromís i l’esforç dels més de 1.000 voluntaris, sumat a la labor dels treballadors de Consum, permet que estos aliments es puguen repartir entre les persones que més ho necessiten.
Efectuem patrocinis i col·laboracions amb finalitats socials
03
Durant este exercici, la Cooperativa ha efectuat patrocinis i col·laboracions socials per un valor total de 297.687 euros de la mà d’organitzacions locals i amb l’objectiu de generar un impacte social en el territori. En concret, en 2018 s’han fet 401 col·laboracions socials que han beneficiat més de 152.090 persones.
Treballem per construir un entorn millor
04
Consum està plenament integrada en el teixit social i industrial de les regions on es troba present. La participació de Consum en les associacions de què ha sigut membre en 2018 puja a 211.165,25 euros.
01
Fomentar el consum saludable
Des de fa ja més de 20 anys, Consum desenvolupa el seu programa de vida saludable amb el propòsit de generar hàbits d’alimentació i consum responsables, especialment entre els més joves. Destaquen el portal web “Team Consum”, el Concurs de Contes anual del Dia Mundial del Consumidor o el Programa PAIDO per a la prevenció del sobrepés i l’obesitat infantil.
02
Gestionem l’excedent: Programa Profit
Durant l’any 2018 s’han donat més de 6.600 tones de productes per valor de 16,6 milions d’euros, que han permés donar assistència a prop de 58.000 persones. El compromís i l’esforç dels més de 1.000 voluntaris, sumat a la labor dels treballadors de Consum, permet que estos aliments es puguen repartir entre les persones que més ho necessiten.
03
Efectuem patrocinis i col·laboracions amb finalitats socials
Durant este exercici, la Cooperativa ha efectuat patrocinis i col·laboracions socials per un valor total de 297.687 euros de la mà d’organitzacions locals i amb l’objectiu de generar un impacte social en el territori. En concret, en 2018 s’han fet 401 col·laboracions socials que han beneficiat més de 152.090 persones.
04
Treballem per construir un entorn millor
Consum està plenament integrada en el teixit social i industrial de les regions on es troba present. La participació de Consum en les associacions de què ha sigut membre en 2018 puja a 211.165,25 euros.