Integrem l’RSE i els ODS en l’estratègia

01

En els valors de Consum està present el fet que, per a poder actuar de manera responsable, cal escoltar i donar resposta als grans reptes de la societat. Per això els Objectius de Desenvolupament Sostenible s’inclouen en l’Estratgègia de Responsabilitat Social de Consum, per a donar així una resposta conjunta als reptes de la Cooperativa i de la humanitat.

Fomentem la participació

02

A conseqüència de la crisi de la COVID-19, les juntes preparatòries previstes per a 2020 s’han suspés i s’ha prorrogat un any, de forma excepcional, el mandat dels delegats vigents. Davant el risc que es produïren nous rebrots, es va decidir no celebrar eixes juntes, de consumidors ni de treballadors, i posposar-les per a un altre exercici. És la primera vegada en la història de la Cooperativa que s’han anul·lat les juntes de socis, que s’han celebrat ininterrompudament des del seu començament.

Gestionem des dels valors

03

Consum disposa d’un Codi d’Ètica i Conducta que marca les pautes d’actuació íntegres per als treballadors de la Cooperativa i les seues relacions amb els grups d’interés. Així mateix, la Cooperativa també disposa d’un Canal de Denúncies, així com un Comité d’Ètica per a facilitar assessorament a tots els membre de l’organització.

de02').on("click", function(){ document.getElementById('frame_resp_2').contentWindow.init(); }); }, 1000); });

És la nostra manera de treballar per un model d’empresa sostenible, centrat en les persones.
És demostrar amb fets allò que tantes vegades es queda només en paraules.
.