memòria de sostenibilitat 2012 - page 22

Consum
_
Memòria de Sostenibilitat 2012
20
Desenvolupament estratègic
(1.2, 4.9, 4.10, 4.11)
Consum ha efectuat, a través del Pla Estratègic triennal per al període 2010-2012 i el Pla
de Gestió anual, el procés de seguiment i consecució d’objectius econòmics, ambientals
i socials. En estos documents es plasmen els objectius a llarg i curt termini, que van
acompanyats d’indicadors de progrés. En estos s’especifiquen també les accions, els
terminis de consecució, les competències i els recursos necessaris per a portar-los a
cap i els indicadors de progrés s’arrepleguen en l’aplicació COPLAN.
Els principals objectius del Pla Estratègic conclòs en 2012 han sigut: consolidar un mo-
del d’alts resultats; ser un referent de gestió empresarial i social de supermercats i
orientar el col·lectiu de socis treballadors a l’èxit de metes i l’obtenció de resultats mi-
llorant l’atenció i el compromís amb el servici al client. Per poder avaluar la bona marxa
d’estos objectius, el Consell Rector i el Consell de Direcció treballen amb indicadors que
permeten observar els impactes i les possibles desviacions generades, i això facilita els
processos de retroalimentació. Així mateix, cada vegada que s’introduïx en el mercat un
nou producte o servici, es posa en marxa el sistema formal d’anàlisi de riscos i d’opor-
tunitats corresponent.
El control de gestió mensual, i fins i tot el control de vendes mensual/setmanal/diari,
és la ferramenta de gestió bàsica per a comparar la marxa econòmica de l’exercici res-
pecte de la previsió.
L’exercici de l’activitat de Consum en el sector espanyol de la distribució exigix un posi-
cionament correcte de productes i servicis en el mercat, a més d’una definició precisa
del mapa de competidors en l’àmbit d’actuació.
En un mercat cada vegada més canviant, Consum ha definit un Pla Operatiu 2013-2014
que servirà d’impuls a l’organització per a afrontar de la millor manera possible els
nous reptes.
RSE
PONSABILITAT PER DEFINICIÓ
Consum es consolida
com un model d'alts
resultats i un
referent de gestió
empresarial i social de
supermercats.
1...,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21 23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,...120
Powered by FlippingBook