Page 110 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 110

108

      TRANSPARÈNCIA I HONESTEDAT


                     QUE BO TENIR TANT
                     DE BO PER EXPLICAR!


                     INDICADORS DE









                     SOSTENIBILITAT  (G4-32, ES)

                     Aquesta Memòria de Sostenibilitat de Consum S.   la Guia d’Elaboració de Memòries de Sostenibilitat de
                     Coop. ha estat elaborada d’acord amb les directrius de   Global Reporting Initiative (GRI) G4.


                      LLEGENDA

                      G4      Contingut bàsic general             PR     Responsabilitat sobre Productes
                      EC         Economia                         SO     Societat
                      EN         Medi Ambient                     ES     Economia Social
                      LA         Pràctiques Laborals              CS     Indicador propi de Consum
                      HR         Drets Humans
                      PM    Vinculat a Principis del Pacte Mundial de les
                            Nacions Unides
                     TÈCNIQUES DE




                     MESURAMENT





                     (G4-22)

                     Aquesta Memòria de Sostenibilitat ha estat   s’han mantingut la majoria i no s’hi inclouen els no
                     elaborada pel Comitè de RSE de la Cooperativa, en   materials, a fi d’aplicar els criteris del protocol G4.
                     el qual estan representats tots els departaments,   La informació que facilitem és 100% comparable amb
                     que treballen i hi aporten els indicadors    la memòria de sostenibilitat anterior.
                     corresponents. Les tècniques de mesura per a
                     obtenir els indicadors de desenvolupament es   Aquesta memòria és el resultat del compromís de
                     corresponen amb les que fixen els protocols de   Consum dut a terme a través del seu Comitè de RSE.
                     Global Reporting Initiative (GRI) G4. Es manté   La memòria ha sabut recollir i donar forma a totes i
                     el criteri de forma homogènia i sostinguda en el   cadascuna de les accions dutes a terme a la Cooperativa
                     temps. Els indicadors propis de Consum (CS)   i, alhora impulsar noves iniciatives de millora.


                      ESTRATÈGIA I ANÀLISI

                                                                              PÀGINA O               VERIFICACIÓ
                      INDICADORS
                                                                              RESPOSTA DIRECTA       EXTERNA
                             G4.01  Declaració del màxim responsable de la presa de decisions   10, 12
                                    de l’organització (director general, president o lloc equivalent)
                                    sobre la importància de la sostenibilitat per a l’organització i
                                    l’estratègia d’aquesta per a abordar-la.

                             G4.02 Descrigui els principals efectes, riscos i oportunitats.  12, 24, 82
   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115