Page 20 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 20
18
QUE BO PENSAR EN L’EMPRESA
POSANT EN VALOR LES PERSONES!
PRESENTACIÓ
GESTIÓ ÈTICA (G4-4, G4-6, G4-7, G4-8) VISIÓ VALORS
MISSIÓ
SER UN MODEL
TREBALLADORS D’EMPRESA ESCOLTAR PER
COMPROMESOS, REFERENT EN EL A ACTUAR COM
CLIENTS SATISFETS A EMPRESA
SECTOR DE LA
DISTRIBUCIÓ RESPONSABLE
Consum és la cooperativa més gran de l’arc Consum basa el seu model de negoci en els supermer-
mediterrani espanyol i desenvolupa la seva cats de proximitat, en els quals les persones són l’eix de la
activitat dins del sector de la distribució comercial, seva activitat. La seva oferta comercial es caracteritza pel
a través dels supermercats Consum i les lideratge en frescos i per oferir un assortiment que per-
franquícies Charter. Està integrada per socis i meti la capacitat d’elecció dels seus clients. Compta amb
sòcies treballadors i socis i sòcies clients i, com un programa d’avantatges orientat als seus socis-clients
a cooperativa polivalent, els seus socis participen que li permet oferir descomptes importants en les seves
en el capital, en la gestió i en els resultats, com a compres, tant de forma directa com personalitzada, en
propietaris seus. funció dels seus gustos i hàbits de compra