Page 20 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 20

18





                     QUE BO PENSAR EN L’EMPRESA
                     POSANT EN VALOR LES PERSONES!


                     PRESENTACIÓ



      GESTIÓ ÈTICA   (G4-4, G4-6, G4-7, G4-8)                VISIÓ                      VALORS










                                 MISSIÓ






                                                         SER UN MODEL
                              TREBALLADORS                 D’EMPRESA                  ESCOLTAR PER
                              COMPROMESOS,               REFERENT EN EL              A ACTUAR COM
                             CLIENTS SATISFETS                                         A EMPRESA
                                                         SECTOR DE LA
                                                          DISTRIBUCIÓ                 RESPONSABLE





























                     Consum és la cooperativa més gran de l’arc   Consum basa el seu model de negoci en els supermer-
                     mediterrani espanyol i desenvolupa la seva   cats de proximitat, en els quals les persones són l’eix de la
                     activitat dins del sector de la distribució comercial,   seva activitat. La seva oferta comercial es caracteritza pel
                     a través dels supermercats Consum i les      lideratge en frescos i per oferir un assortiment que per-
                     franquícies Charter. Està integrada per socis i   meti la capacitat d’elecció dels seus clients. Compta amb
                     sòcies treballadors i socis i sòcies clients i, com   un programa d’avantatges orientat als seus socis-clients
                     a cooperativa polivalent, els seus socis participen   que li permet oferir descomptes importants en les seves
                     en el capital, en la gestió i en els resultats, com a   compres, tant de forma directa com personalitzada, en
                     propietaris seus.                            funció dels seus gustos i hàbits de compra
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25