Page 15 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 15
13
Sabem que molts dels nostres socis valoren de Energètica i a l’optimització dels processos logístics
forma positiva el compromís social de la nostra amb projectes innovadors de transport, la nostra
cooperativa. El 2016 hem continuat desenvolupant petjada de carboni també es va reduir en un 4,8%.
el Programa “Profit” de gestió responsable
d’aliments que, gràcies a la col·laboració de les En definitiva, i com deia al començament d’aquesta
entitats socials, va permetre que s’aprofitessin carta, un any del qual podem estar satisfets pels èxits GESTIÓ ÈTICA
5.200 tones d’aliments, s’evités a més l’emissió en totes les dimensions de la nostra activitat. Èxits que
de 3.000 tones de CO al medi ambient i es es deuen, sens dubte, a la integració de les necessitats
2
minimitzés així el seu impacte sobre l’entorn. de les persones en la nostra gestió. Gràcies al
compromís dels treballadors hem aconseguit satisfer
En aquest sentit, cal destacar que el 2016 hem els clients, però també, gràcies a la implicació i il·lusió
continuat treballant per reduir la nostra petjada dels nostres proveïdors, dels nostres franquiciats i de
de carboni. Gràcies al Pla d’Estalvi i Eficiència les entitats que ens acompanyen.