Page 7 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 7

4                               5                             6











              CLIENTS                        PETJADA DE                    COMPROMÍS
              I SOCIS-CLIENTS                CARBONI                       SOCIAL

              QUE BO                         QUE BO                        QUE BO FER ALGUNA
              TENIR-HO TOT!                  CUIDAR L’ENTORN!              COSA BONA CADA DIA!


              68 TENIR LA SATISFACCIÓ       82 CUIDAR LES                 95 FER ALGUNA COSA BONA
                 DE SENTIR-SE ESPECIAL          CONSEQÜÈNCIES DE LES          PELS CONSUMIDORS
                 SOCIS-CLIENTS I EL             NOSTRES DECISIONS             FORMACIÓ DEL
                 PROGRAMA MÓN CONSUM            POLÍTICA I GESTIÓ             CONSUMIDOR
              71 TENIR RESPOSTA PER A           AMBIENTAL                 98 FER ALGUNA COSA
                 LES NOVES TENDÈNCIES       83 CUIDAR ELS MATERIALS           BONA PER QUI MÉS HO
                 DE CONSUM                      AMB QUÈ TREBALLEM             NECESSITA
                 PRODUCTE                       MATERIALS                     PROGRAMES SOLIDARIS
              72 TENIR I OFERIR TOTES LES   84 CUIDAR LA DESPESA         100 FER ALGUNA COSA BONA
                 GARANTIES                      ENERGÈTICA                    PER LA SOCIETAT
                 QUALITAT I SEGURETAT           RECURSOS NATURALS             ACCIÓ SOCIAL
                 ALIMENTÀRIA                86 CUIDAR EL QUE FEM PER      102 FER ALGUNA COSA BONA
              76 TENIR CRITERI A L’HORA         NO CONTAMINAR                 PER LA INTEGRACIÓ
                 DE COMUNICAR                   GESTIÓ D’EMISSIONS            INTEGRACIÓ EN L’ENTORN
                 COMUNICACIÓ                    I RESIDUS                104 FER ALGUNA COSA BONA
                 RESPONSABLE                                                  PER CELEBRAR
                                                                              PREMIS I
                                                                              RECONEIXEMENTS











                                   7           TRANSPARÈNCIA             108  INDICADORS



                                               I HONESTEDAT
                                                                             TÈCNIQUES DE
                                                                         108
                                               QUE BO TENIR TANT DE BO
                                                                             MESURAMENT
                                               PER EXPLICAR!
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12