Page 97 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 97

95





                                                                             QUE BO FER ALGUNA COSA
                                                                            BONA PELS CONSUMIDORS!



            FORMACIÓ DEL




            CONSUMIDOR                                                                                                COMPROMÍS SOCIAL





            (G4-SO1, ES5-1, ES5-2)


            Disposar de la informació adequada és fonamental   Amb la finalitat d’aprendre hàbits de vida
            per a prendre decisions de consum que afecten la   saludables jugant, el programa de formació dirigit
            nostra economia o la salut familiar, i que a més tenen   a joves consumidors s’ha consolidat en els tallers
            efecte sobre la societat i el medi ambient.   escolars virtuals Team Consum, el Concurs de
            COM A COOPERATIVA DE CONSUMIDORS, DES         Contes del Dia Mundial del Consumidor, i altres
            DE CONSUM PROMOVEM UN CONSUM SA I             activitats formatives en matèria d’alimentació,
            RESPONSABLE PER A TOTES LES EDATS I CAPACITATS.  nutrició i seguretat alimentària.

            TEAM CONSUM




            Team Consum és el portal educatiu de Consum dirigit   informació per fer-los servir a les aules o menjadors
            a docents en matèria de formació sobre consum   escolars a fi de promoure estils de vida saludables i un
            responsable per a nens i joves d’entre 4 i 14 anys. Aquest   consum d’aliments responsable, i fomentar alhora la
            recurs educatiu proposa diversos jocs, dinàmiques i   creativitat i el treball en equip.

            www.teamconsum.es






                                                                                  PORTAL
                                                                                  EDUCATIU
                                                                                  PER A JOVES



                                                                                   4.762


                                                                                   visites el 2016



                                                                                   3%


                                                                                   més que el 2015
   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102