Page 31 - Memoria 2017
P. 31
CREIXEMENT ECONÒMIC
OBJECTIU DE DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE DE L’ONU
9.1 - Desenvolupar infraestructures de qualitat per a
donar suport al desenvolupament econòmic i al benestar.
PRESÈNCIA GEOGRÀFICA
Els principals mercats per implantació i vendes són la Catalunya, amb una participació del 22,58%. Els costos
Comunitat Valenciana, amb una participació del 68%, i representen el mateix percentatge sobre el total.
426 60,3%
C.VALENCIANA
186 26,3%
186 CATALUNYA
4
34 4,8%
41 426 MÚRCIA
41 5,8%
CASTELLA-LA MANXA
34
16 2,3%
16
ANDALUSIA
4 0,6%
ARAGÓ
LES FRANQUÍCIES CHARTER
Gràcies a la franquícia Charter, Consum dóna servici a de Consum a través del Programa de Fidelitat “Món
les xicotetes poblacions i barris urbans, amb un nombre Consum”. A més, tenen a la seua disposició tota la
d’habitants que no permet la presència d’un gran gamma de productes de marca pròpia.
supermercat, però que necessiten una bona instal·lació
adequada a la seua mida per a fer les compres diàries. L’ensenya Charter va facturar 242,5 milions d’euros,
D’esta manera, la Cooperativa complix la seua missió un 13,5% més que l’exercici anterior, per sumar així 26
social: estar sempre prop del consumidor. supermercats més a la seua xarxa comercial, fet que
demostra que és un negoci rendible, fàcil de gestionar,
Es tracta d’un model de supermercats d’entre 200 i generador d’autoocupació i un sector en auge dins de la
500 m de superfície majoritàriament, que es troben franquícia a Espanya. Amb les noves obertures, Charter va
2
repartits per tot l’arc mediterrani, Castella-la Manxa i sumar prop de 7.000 m de superfície de sala de vendes,
2
Aragó, situats en poblacions mitjanes, zones turístiques i i va tancar 2017 amb 262 establiments i generant els
barris urbans de les grans ciutats. Els clients de Charter franquiciats una plantilla aproximada de 1.500 treballadors,
es beneficien de tots els descomptes i promocions xifra que suposa un 8,7% més que en 2016.
(102-6, 203-2)
29