Page 33 - Memoria 2017
P. 33
CREIXEMENT ECONÒMIC
OBJECTIUS DE DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE DE L’ONU
8.3 / 8.7 - Promoure el desenvolupament de l’emprenedoria i
la innovació i la creació de llocs de treball decets.
1.163 99,4% 66%
43 dies
TERMINI DE PROVEÏDORS PROVEÏDORS PROVEÏDORS DE LES MATEIXES
PAGAMENT COMERCIALS NACIONALS COMUNITATS AUTÒNOMES EN QUÈ
MITJÀ ESTÀ PRESENT
Pescados Simó a Benicarló
(Castelló)
La Cooperativa treballa cada any per millorar els terminis zona. Actualment Consum compta amb 1.163 proveïdors
de pagament establerts. De fet, Consum és una de les comercials totals, als quals s’han efectuat compres per
empreses del sector que paga més ràpidament als seus un valor superior als dos mil milions d’euros. En 2017,
proveïdors, i en 2017 ha aconseguir reduir en un dia el el 99,4% de les compres efectuades per Consum es fa a
termini de pagament, que se situa en 43 dies des de la proveïdors nacionals, el 66% de les quals és a proveïdors
recepció de la mercaderia. de les comunitats autònomes on està present.
Escoltar i respondre a les necessitats del client a través de la A més, se seguixen mantenint els criteris ambientals i
innovació, la varietat de marques, la qualitat i l’assortiment de sostenibilitat en l’elecció de productes i proveïdors,
en productes de marca pròpia i el millor preu des de la buscant, a través d’una declaració formal, la
primera unitat fan de la Cooperativa un bon partner per als conscienciació de tots ells en el desenvolupament d’una
proveïdors. Consum ocupa el 2n lloc del rànquing comercial gestió socialment responsable.
de les 19 empreses de distribució valorades pels fabricants,
realitzat en 2017 per una entitat independent. Des de 2016 Consum està adherit al Codi de Bones
Pràctiques Mercantils en la Contractació Alimentària
Tal com s’establix en la Política de Responsabilitat del Ministeri d’Agricultura i Pesca, Alimentació i Medi
Social de la Cooperativa, Consum treballa per estimular ambient (MAPAMA). A través d’este codi, manifesta el seu
el desenvolupament econòmic local a través de l’ús compromís per a aplicar de manera voluntària pràctiques
dels recursos dels territoris d’implantació comercial, mercantils que fomenten les relacions justes, equilibrades i
fomentant el desenvolupament de les empreses de la lleials en la cadena alimentària.
31