Page 37 - Memoria 2017
P. 37
CREIXEMENT ECONÒMIC
OBJECTIU DE DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE DE L’ONU
10.2 - Promoure la inclusió de totes les persones.
ORIENTAR LA INNOVACIÓ CAP A LES
PERSONES
Les noves tecnologies de la informació estan frescos al tall i en safata, així com a una àmplia
transformant, cada vegada més, els processos i la varietat de marques. A més, es pot planificar tant el
forma en què ens relacionem i treballem. En este dia com l’hora d’entrega de la compra online, triant en
sentit, la innovació es convertix en un dels instruments franges d’una hora. Per a garantir el millor servici, el
fonamentals per a respondre millor a les necessitats personal especialitzat selecciona tots els articles de
dels grups d’interés. la comanda, triant sempre el producte més adequat,
tenint en compte la frescor i la qualitat dels articles
En 2017, s’ha augmentat la inversió en innovació un frescos i refrigerats. La Cooperativa té previst continuar
11% fins a arribar als 9,9 milions d’euros. Entre els l’expansió de la seua tenda online a altres zones els
projectes més destacats iniciats l’exercici passat, hi ha pròxims mesos. Tots els avantatges de comprar en el
la gestió de torns d’espera en les seccions de frescos, supermercat físic es mantenen en la tenda online de
que permetrà una compra més àgil per al client, el Consum, ja que el programa de fidelització Món Consum
desenvolupament de l’etiqueta digital perquè els canvis està completament vinculat amb la plataforma, per la
de preus es facen de forma automàtica, la implantació qual cosa es manté l’oferta personalitzada de cada soci-
de xarxa wifi gratuïta per a tots els socis-clients en els client i s’apliquen els mateixos descomptes i “cheque-
supermercats i la possibilitat de pagar amb l’app de crece” que en el supermercat físic.
MónConsum mitjançant el sistema contactless. A més
s’ha desenvolupat una versió mòbil per al portal del A més, Consum ha implantat criteris d’usabilitat i
treballador i la tenda online, així com la instal·lació de accessibilitat digital en els seus portals online a través
beacons en tenda que permeten comunicar-se amb el d’una eina que oferix als usuaris amb capacitats
client per a mantindre’l informat de les últimes novetats. diferents, tant visuals com motrius, la possibilitat de
navegar per les seues webs corporatives d’una forma
La tenda online de Consum celebra el seu primer senzilla i adaptada a les seues necessitats.
aniversari, present en 32 poblacions de l’àrea
metropolitana de València i Alacant, incloses estes dues Finalment, cal destacar la continuació del procés de
ciutats, i ha ampliat el servici a Barcelona capital. Això transformació digital orientat a les persones, que
suposa la creació de 160 llocs de treball especialitzats es va iniciar en 2016 amb la creació de l’Oficina de
per a la preparació de les comandes. Transformació Digital, que permetrà, a través d’estos
nous projectes, digitalitzar processos i servicis, per a
A través de la tenda online de Consum, els clients poder optimitzar-los, la qual cosa es traduirà, al seu
poden accedir a 9.000 referències, entre productes torn, en una millora de la productivitat.
9,9 160 9.000
milions d’euros NOUS LLOCS DE TREBALL REFERÈNCIES
INVERSIÓ EN ESPECIALITZATS PER A LA PREPARACIÓ DISPONIBLES EN LA
INNOVACIÓ DE COMANDES DE LA TENDA ONLINE TENDA ONLINE
(102-2)
35