Page 40 - Memoria 2017
P. 40
FER COOPERATIVA 10. OBJECTIU RSE DE CONSUM
Seguir fent cooperativa junts:
860 nous llocs de treball i 95% de la plantilla estable.
CREAR OCUPACIÓ ESTABLE I DE QUALITAT
L’estratègia de talent de Consum està completament alineada Estes polítiques o principis bàsics asseguren que,
amb l’estratègia corporativa, especialment amb la missió: en l’organització, les persones desenvolupen totes
“Treballadors compromesos, clients satisfets.” D’esta forma, les seues capacitats (Consum et desenvolupa), són
les persones sempre estan en el centre de la nostra gestió. reconegudes per la seua aportació (Consum et reconeix),
treballen en un entorn en el qual es propicia el benestar
En 2017, Consum ha continuat desenvolupant i renovant personal i professional (Consum et cuida) i tenen tota
les polítiques de personal, dotant-les d’eines que la informació que necessiten i poden expressar la seua
permetran assegurar les futures necessitats de talent opinió (Consum t’escolta).
en l’organització. Un talent intern que es definix com a
“Intel·ligència en acció”.
MISSIÓ
VISIÓ
VALORS
ESTRATÈGIA DEL TALENT:
MODEL ORGANITZATIU / MODEL DE COMPETÈNCIES /PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA DE PERSONAL
POLÍTIQUES DE PERSONAL
CONSUM ET DESENVOLUPA CONSUM ET RECONEIX CONSUM ET CUIDA CONSUM T’ESCOLTA
· Acollida i integració · Compensació · Seguretat i salut · Informació i
· Formació i · Reconeixement · Igualtat i conciliació comunicació
desenvolupament
· Gestió de la desocupació
· Gestió de potencials
· Promoció i successió
LIDERATGE
(102-7, 102-8, 202-2, 203-2, 401-1, 405-1, ES2.03, ES5.10, ES5.11, ES5.12)
38