Page 56 - Memoria 2017
P. 56
FER COOPERATIVA 14. OBJECTIU RSE DE CONSUM
Reduir les baixes per malaltia i accident:
2,7% menys d’absentisme.
Cal destacar que la pràctica totalitat de les ajudes
financeres rebudes dels governs autonòmics o locals 2 DE CADA 3 PERSONES QUE PROMOCIONEN EN
revertixen en la formació professional i societària dels CONSUM HAN SIGUT DONES.
treballadors. En 2017 la Cooperativa ha rebut en concepte
de subvencions 1.094.957 euros. A Consum, l’avaluació de l’acompliment es fa de forma
transversal en totes les categories laborals de l’empresa. En
Gràcies a la política de promoció interna, en l’exercici 2017, el 86,58% de la plantilla va ser avaluat d’acord amb els
2017 han promocionat 448 treballadors, dels quals 291 estàndards del seu lloc de treball i dels resultats d’esta es van
són dones i 157 homes. proposar millores de les condicions laborals.
PERCENTATGE DE TREBALLADORS L’ACOMPLIMENT
I DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL DELS QUALS
S’AVALUA AMB REGULARITAT
HOME DONA TOTAL
Executiu/iva 44,19% 37,50% 42,37%
Cap d’Àrea 94,59% 93,48% 94,27%
Tècnic/a 91,35% 84,03% 86,89%
Cap d’Unitat 93,46% 93,27% 93,35%
G. operatiu/iva 92,09% 93,30% 92,91%
P. operatiu 83,23% 86,17% 85,45%
% S/Plantilla Total 85,36% 87,04% 86,58%
CONSUM DISPOSA D’UN PROGRAMA DE MILLORA CONTÍNUA IMPLANTAT EN TENDES I PLATAFORMES
LOGÍSTIQUES, ORIENTAT A ACONSEGUIR LA PARTICIPACIÓ DELS TREBALLADORS EN LA MILLORA DELS
PROCÉS MITJANÇANT PROPOSTES INNOVADORES.
En 2017 es van fer més de 6.800 propostes de millora en: d’orientació a persones, enfocades a la millora de
per part dels treballadors, de les quals es van implantar la seguretat laboral, la productivitat i el clima laboral; i
412, amb una inversió de més de 3,46 milions d’euros d’orientació a clients, per a aportar valor i satisfacció a la
per part de la Cooperativa. Les mesures es dividixen seua experiència de compra.
(404-3)
54