Page 56 - Memoria 2017
P. 56

FER COOPERATIVA  14.   OBJECTIU RSE DE CONSUM


                              Reduir les baixes per malaltia i accident:
                              2,7% menys d’absentisme.






                  Cal destacar que la pràctica totalitat de les ajudes
                  financeres rebudes dels governs autonòmics o locals   2 DE CADA 3 PERSONES QUE PROMOCIONEN EN
                  revertixen en la formació professional i societària dels   CONSUM HAN SIGUT DONES.
                  treballadors. En 2017 la Cooperativa ha rebut en concepte
                  de subvencions 1.094.957 euros.                A Consum, l’avaluació de l’acompliment es fa de forma
                                                                 transversal en totes les categories laborals de l’empresa. En
                  Gràcies a la política de promoció interna, en l’exercici   2017, el 86,58% de la plantilla va ser avaluat d’acord amb els
                  2017 han promocionat 448 treballadors, dels quals 291   estàndards del seu lloc de treball i dels resultats d’esta es van
                  són dones i 157 homes.                         proposar millores de les condicions laborals.

                  PERCENTATGE DE TREBALLADORS L’ACOMPLIMENT

                  I DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL DELS QUALS

                  S’AVALUA AMB REGULARITAT




                                                               HOME             DONA              TOTAL


                   Executiu/iva                               44,19%            37,50%           42,37%

                   Cap d’Àrea                                 94,59%            93,48%           94,27%

                   Tècnic/a                                   91,35%            84,03%           86,89%

                   Cap d’Unitat                               93,46%            93,27%           93,35%

                   G. operatiu/iva                            92,09%            93,30%           92,91%


                   P. operatiu                                83,23%            86,17%           85,45%

                   % S/Plantilla Total                        85,36%            87,04%           86,58%





                    CONSUM DISPOSA D’UN PROGRAMA DE MILLORA CONTÍNUA IMPLANTAT EN TENDES I PLATAFORMES
                    LOGÍSTIQUES, ORIENTAT A ACONSEGUIR LA PARTICIPACIÓ DELS TREBALLADORS EN LA MILLORA DELS
                    PROCÉS MITJANÇANT PROPOSTES INNOVADORES.


                  En 2017 es van fer més de 6.800 propostes de millora   en: d’orientació a persones, enfocades a la millora de
                  per part dels treballadors, de les quals es van implantar   la seguretat laboral, la productivitat i el clima laboral; i
                  412, amb una inversió de més de 3,46 milions d’euros   d’orientació a clients, per a aportar valor i satisfacció a la
                  per part de la Cooperativa. Les mesures es dividixen   seua experiència de compra.

                  (404-3)
        54
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61