Page 39 - Memoria 2021
P. 39
20
Memòria de 21
Sostenibilitat
Franquiciada del Charter
de Picanya (València),
araceli Zomeño. 37
franquíCies CharTer
Les franquícies Charter es presenten com una bona oportu- En este sentit, Charter va tancar 2021 batent el seu propi rè-
nitat d’autoocupació amb el suport d’una organització forta i cord d’obertures fins al moment després d’inaugurar 48 nous
solvent com Consum. Els supermercats Charter són establi- supermercats repartits per Catalunya, Comunitat Valenciana,
ments de proximitat amb superfícies entre els 200 i 500 m , Castella-la Manxa i Regió de Múrcia. Estes obertures van su-
2
que oferixen una gamma de productes adaptada a les neces- posar un augment de 14.200 m de superfície. A més, Con-
2
sitats dels clients, al mateix temps que oferixen també pro- sum va incrementar un 12,9% la facturació en la franquícia
ductes de marca Consum. Si el franquiciat s’hi adherix, es po- respecte de 2020, fins a assolir els 444 milions d’euros, xifra
den aplicar, a més, tots els descomptes i les promocions que que suposa 53,4 milions d’euros més del que es preveia a co-
s’inclouen en el programa de fidelitat Món Consum. L’obertura mençament d’any.
d’una franquícia Charter no suposa cap pagament inicial o pe-
riòdic de regalies, cànons o tarifes d’accés, perquè Consum
només cobra pels productes que subministra amb una política
de transparència en el preu de venda.
Amb les franquícies Charter, Consum cobrix un doble objectiu:
estar sempre prop del consumidor i donar un servici de qualitat les franquícies Charter donen servici
a xicotets municipis i barris urbans que no disposen de població a municipis menuts i barris urbans
suficient per a un gran supermercat. A més, afavorixen la cre-
ació d’un vincle de col·laboració amb el comerç tradicional de i són una molt bona opció per a
cada zona i servixen per a lluitar contra la despoblació. l’autoocupació.