memòria de sostenibilitat 2012 - page 99

97
INDICADORS GRI
EC. SOCIAL PÀGINA
1.1
Declaració del màxim responsable de la presa de decisions de l'organització
(director general, president o lloc equivalent) sobre la rellevància de la
sostenibilitat per a l'organització i la seua estratègia.
9, 11
1.2
Descripció dels principals impactes, riscos i oportunitats.
18, 20
A continuació detallem la taula d’indicadors de sostenibilitat d’acord amb el
Global Re-
porting Iniciative (GRI)
G3.1 per a empreses d’economia social.
Indicadors de
sostenibilitat
(3.12)
PERFIL
1. ESTRATÈGIA I ANÀLISI
INDICADORS GRI
EC. SOCIAL PÀGINA
2.1
Nom de l'organització
116
2.2
Principals marques, productes i/o servicis.
14
2.3
Estructura operativa de l'organització, incloses les principals divisions, entitats
operatives, filials i negocis conjunts (joint ventures).
14
2.4
Localització de la seu principal de l'organització.
116
2.5
Nombre de països on opera l'organització i nom dels països en els
quals desenvolupa activitats significatives o els que siguen rellevants
específicament pel que fa als aspectes de sostenibilitat tractats en la
memòria.
Consum només opera a
Espanya
2.6
Naturalesa de la propietat i forma jurídica.
14
Descripció d'una breu memòria que pose de manifest la primacia de les
persones i de l'objecte social sobre el capital.
ES1.1
9, 23
Grups de treball o espais generats que afavorixen la presa de decisions de
l'organització.
ES3.3
51
Percentatge de persones de l'organització que participen en algun dels
grups o espais generats.
ES3.4
51
2.7
Mercats servits (incloent-hi el desglossament geogràfic, els sectors que
proveïx i els tipus de clients/beneficiaris).
14
2.8
Dimensions de l'organització informant, incloent-hi: nombre d'empleats,
nombre d'operacions, vendes netes, capitalització total desglossada en termes
de deute i patrimoni net, quantitat de productes o servicis prestats, actius totals,
propietari efectiu, desglossament per país/regió de: vendes/ ingressos per
països/regions que constituïsquen un 5% o més dels ingressos totals, costos
per països/ regions que constituïsquen un 5% o més dels ingressos totals,
empleats.
26, 28, 30,
46
2.9
Canvis significatius durant el període cobert per la memòria en la mida,
l'estructura i la propietat de l'organització, inclosos: la localització de les
activitats o els canvis produïts en estes, les obertures, els tancaments i
l'ampliació d'instal·lacions i canvis en l'estructura del capital social i d'altres
tipus de capital, el seu manteniment i les operacions de modificació del
capital.
16,18, 19,
30
2.10
Premis i distincions rebuts durant el període informatiu.
9
2. PERFIL DE LA ORGANIZACIÓN
1...,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98 100,101,102,103,104,105,106,107,108,109,...120
Powered by FlippingBook