memòria de sostenibilitat 2013 - page 103

101
Indicadors GRI
EC. SOCIAL PÀGINA
1.1
Declaració del màxim responsable de la presa de decisions de l'organització
(director general, president o lloc equivalent) sobre la rellevància de la
sostenibilitat per a l'organització i la seua estratègia.
7, 9
1.2
Descripció dels principals impactes, riscos i oportunitats.
16, 18
Esta Memòria de Sostenibilitat de
Consum S. Coop. V. s’ha elaborat
d’acord amb les directrius de la Guia
d’Elaboració de Memòries de Soste-
nibilitat de Global Reporting Initiative
(GRI).
Indicadors de
Sostenibilitat
(3.12)
PERFIL
1. ESTRATÈGIA I ANÀLISI
Indicadors GRI
EC. SOCIAL PÀGINA
2.1
Nom de l'organització
120
2.2
Principals marques, productes i/o servicis.
12
2.3
Estructura operativa de l'organització, incloses les principals divisions, entitats
operatives, filials i negocis conjunts (joint ventures).
12
2.4
Localització de la seu principal de l'organització.
120
2.5
Nombre de països on opera l'organització i nom dels països en els
quals desenvolupa activitats significatives o els que siguen rellevants
específicament pel que fa als aspectes de sostenibilitat tractats en la
memòria.
2.6
Naturalesa de la propietat i forma jurídica.
12
Descripció d'una breu memòria que pose de manifest la primacia de les
persones i de l'objecte social sobre el capital.
ES1.1
7, 46
Grups de treball o espais generats que afavorixen la presa de decisions de
l'organització.
ES3.3
53
Percentatge de persones de l'organització que participen en algun dels grups
o espais generats.
ES3.4
53
2.7
Mercats servits (incloent-hi el desglossament geogràfic, els sectors que
proveïx i els tipus de clients/beneficiaris).
12, 27
2.8
Dimensions de l'organització informant, incloent-hi: nombre d'empleats, nombre
d'operacions, vendes netes, capitalització total desglossada en termes de deute i
patrimoni net, quantitat de productes o servicis prestats, actius totals, propietari
efectiu, desglossament per país/regió de: vendes/ ingressos per països/regions
que constituïsquen un 5%omés dels ingressos totals, costos per països/ regions
que constituïsquen un 5%omés dels ingressos totals, empleats.
22, 24, 25,
27, 29, 48
2.9
"Canvis significatius durant el període cobert per la memòria en la mida,
l'estructura i
16, 27
2.10
la propietat de l'organització, inclosos: la localització de les activitats o
els canvis produïts en estes, les obertures, els tancaments i l'ampliació
d'instal·lacions i canvis en l'estructura del capital social i d'altres tipus de
capital, el seu manteniment i les operacions de modificació del capital."
86
Premis i distincions rebuts durant el període informatiu.
2. PERFIL DE L’ORGANITZACIÓ
1...,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102 104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,...124
Powered by FlippingBook