memòria de sostenibilitat 2013 - page 115

113
Indicadors GRI
Salut i seguretat del client
EC. SOCIAL PÀGINA
Principal PR1
Fases del cicle de vida dels productes i servicis en les quals s'avaluen, per a ser
millorats si és el cas, els impactes que tenen en la salut i seguretat dels clients, i
percentatge de categories de productes i servicis significatius subjectes a estos
procediments d'avaluació.
36, 37, 38
Addicional PR2
Nombre total d'incidents derivats de l'incompliment de la regulació legal o dels
codis voluntaris relatius als impactes dels productes i servicis en la salut i la
seguretat durant el seu cicle de vida, distribuïts en funció del tipus de resultat
d'aquests incidents.
75
Indicadors GRI
Etiquetatge de productes i servicis
EC. SOCIAL PÀGINA
Principal
PR3
Tipus d'informació sobre els productes i servicis que són requerits pels
procediments en vigor i la normativa, i percentatge de productes i servicis
subjectes a tals requeriments informatius.
41
Addicional PR4
Nombre total d'incompliments de la regulació i dels codis voluntaris relatius a la
informació i a l'etiquetatge dels productes i servicis, distribuïts en funció del tipus
de resultat d'aquests incidents.
75
Addicional PR5
Pràctiques pel que fa a la satisfacció del client, incloent-hi els resultats dels estudis
de satisfacció del client.
30, 75
Indicadors GRI
Comunicacions de màrqueting
EC. SOCIAL PÀGINA
Principal
PR6
Programes de compliment de les lleis o adhesió a estàndards i codis voluntaris
esmentats en comunicacions de màrqueting, inclosos la publicitat, altres
activitats promocionals i els patrocinis.
39
Addicional PR7
Nombre total d'incidents fruit de l'incompliment de les regulacions relatives a les
comunicacions de màrqueting, incloent-hi la publicitat, la promoció i el patrocini,
distribuïts en funció del tipus de resultat d'aquests incidents.
75
Indicadors GRI
PRIVACITAT del client
EC. SOCIAL PÀGINA
Addicional PR8
Nombre total de reclamacions degudament fonamentades en relació amb el
respecte a la privacitat i la fugida de dades personals de clients.
75
Indicadors GRI
Compliment normatiu
EC. SOCIAL PÀGINA
Principal
PR9
Cost d'aquelles multes significatives fruit de l'incompliment de la normativa en
relació amb el subministrament i l'ús de productes i servicis de l'organització.
75
Enfocament de gestió
RESPONSABILITAT SOBRE PRODUCTES
hi ha
transparència
1...,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114 116,117,118,119,120,121,122,123,124
Powered by FlippingBook