Page 127 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 127

125












             ECONOMIA SOCIAL

             1r PRINCIPI. PRIMACIA DE LES PERSONES I DE L’OBJECTE SOCIAL SOBRE EL CAPITAL                             TRANSPARÈNCIA I HONESTEDAT

                                                                      PÀGINA O               VERIFICACIÓ
             INDICADORS
                                                                      RESPOSTA DIRECTA       EXTERNA
                     ES1.1.  Descripció d’una breu memòria que posi de manifest la   10
                           primacia de les persones i de l’objecte social sobre el capital.


             2n PRINCIPI. ADHESIÓ VOLUNTÀRIA I OBERTA

             INDICADORS

                     ES2.1.  Requisits per a l’adhesió de nous membres a l’organització.  Es detalla en els articles 6 i 8
                                                                      dels Estatuts Socials
                     ES2.2.  Requisits i condicions de sortida de l’organització.  Es detalla en l’article 16 dels
                                                                      Estatuts Socials
                     ES2.3.  Evolució de socis o membres, descrivint la variació d’altes i   46, 49, 68
                           baixes.

             3r PRINCIPI. ORGANITZACIÓ I CULTURA EMPRESARIAL AMB VOCACIÓ DE GESTIÓ PARTICIPATIVA I
             DEMOCRÀTICA

                                                                      PÀGINA O               VERIFICACIÓ
             INDICADORS
                                                                      RESPOSTA DIRECTA       EXTERNA
                     ES3.1.  Percentatge de persones o grups amb dret a vot en els   20
                           òrgans màxims de decisió respecte del total de persones de
                           l’organització.
                     ES3.2.  Grau de renovació en els òrgans de representació de   20, 21
                           l’organització, indicant la fórmula de renovació prevista.
                     ES3.3.  Grups de treball o espais generats que afavoreixen la presa de   20, 21
                           decisions de l’organització .
                     ES3.4.  Percentatge de persones de l’organització que participen en   20, 21
                           alguns dels grups o espais generats.
                     ES3.5.  Procés d’informació pel qual les persones de l’organització   28, 76
                           tenen accés a la informació de triple vessant (societària,
                           empresarial i econòmica), indicant-ne els canals, la freqüència
                           i els destinataris.
                     ES3.6.  Percentatge de membres de l’organització que han rebut   61
                           o han participat en activitats de formació específica en
                           economia social el darrer any respecte del total de membres
                           de l’organització.
                     ES3.7.  Percentatge mitjà de participació real en els màxims òrgans   20, 21
                           de decisió.
                     ES3.8.  Descripció del procés preparatori del màxim òrgan de   Es detalla en l’article 34 dels
                           representació social.                      Estatuts Socials

             4t PRINCIPI. CONJUNCIÓ DELS INTERESSOS DELS MEMBRES USUARIS I DE L’INTERÈS
             GENERAL

                                                                      PÀGINA O               VERIFICACIÓ
             INDICADORS
                                                                      RESPOSTA DIRECTA       EXTERNA
                     ES4.1.  Definició d’un mapa dels grups d’interès focalitzats en   28
                           l’organització.
   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132