Page 45 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 45
43
QUE BO GUANYAR EFICÀCIA POSANT LA
TECNOLOGIA AL SERVEI DE LES PERSONES!
INNOVACIÓ
(ES6.1) CREIXEMENT I INNOVACIÓ
Cada vegada més les noves tecnologies de la informació 8,8
estan transformant els processos i la forma en què ens
relacionem i treballem, per la qual cosa la innovació milions d’euros
esdevé un instrument fonamental per a respondre
millor a les necessitats dels grups d’interès. El 2016, la INVERSIÓ
Cooperativa ha augmentat la inversió en innovació un EN R + D + I
25,7% fins a arribar als 8,8 milions d’euros. Entre els
projectes més destacats hi ha el desenvolupament del DESENVOLUPAMENT
pilot de la Botiga Online per a València capital, la millora DE PROGRAMES RENOVACIONS I
de la xarxa de servidors en supermercats i franquícies o INFORMÀTICS PER A MILLORA D’EQUIPS
INFORMÀTICS
OPTIMITZAR RECURSOS
les millores en les balances de carn i xarcuteria i fruites i
verdures, entre d’altres.
Cal destacar el començament del procés de
transformació digital orientat a les persones, amb la 40% 60%
creació de l’Oficina de Transformació Digital, amb
l’objectiu d’engegar la digitalització de tots els processos
i serveis que aportin valor als grups d’interès de la
Cooperativa. S’han iniciat els processos de disseny
del nou model de relació amb el client, el portal dels
treballadors i el sistema de cues remot als supermercats.
ENTRE ELS PRODUCTES MÉS DESTACATS HI HA EL
DESENVOLUPAMENT DE LA BOTIGA EN LÍNIA PER A
VALÈNCIA CAPITAL.
Sòcia-clienta
fent la compra en línia