Page 31 - Memoria 2018
P. 31
Consum aposta per la seua divisió de franquícies per a donar ser- seua xarxa comercial, fet que demostra que és un negoci
vici a les xicotetes poblacions i barris urbans que necessiten una rendible, fàcil de gestionar, generador d’autoocupació i un
instal·lació adequada a la seua mida on fer les compres diàries. sector en auge dins de la franquícia a Espanya. Amb les noves
D’esta forma, els franquiciats col·laboren amb la Cooperativa per obertures, Charter va sumar prop de 7.000 m2 de superfície
a complir la seua missió social: estar sempre prop del consumidor. de sala de vendes i va tancar 2018 amb 283 establiments, i els
franquiciats van generar una plantilla aproximada de 1.660
Es tracta d’un model comercial de supermercats amb esta- treballadors, xifra que suposa un 9,1% més que en 2017.
bliments entre 200 i 500 m2 de superfície, amb una gamma COMPROMÍS AMB UN MODEL
de producte adaptada a les seues necessitats i tenint a la DE NEGOCI SOSTENIBLE
seua disposició també els productes de la marca Consum. Els
clients de Charter també es beneficien de tots els descomptes 283 1.660
i promocions del programa de fidelitat Món Consum.
L’ensenya Charter va facturar 280,2 milions d’euros, un 15,5% TENDES CHARTER PLANTILLA TENDES
més que l’exercici anterior, i va sumar 26 supermercats a la CHARTER
Galia Stoyanova (franquiciada) al costat de
Tania Ferrer i Teresa Aguerrè
del Charter de Massalfassar (València).
29