Page 88 - Memoria 2018
P. 88

Durant l’any 2018 s’han donat per mitjà del programa més   dels productes donats, han deixat d’emetre’s a l’atmosfera
               de 6.600 tones de productes per un valor comercial de 16,6   prop de 4.300 tones de CO₂ que es generarien si estos es mal-
               milions d’euros, que han permés donar assistència a prop de   barataren, i així es genera un benefici conjunt per a la societat
               58.000 persones. El compromís i l’esforç dels més de 1.000   i el medi ambient.
               voluntaris d’entitats i servicis socials col·laboradors, sumat a
               la tasca dels treballadors de Consum, és el que permet que   La Cooperativa també dona productes d’alimentació per
               estos aliments i productes de primera necessitat es puguen   a mascotes que, per criteris comercials, tampoc no es
               repartir entre les persones que més ho necessiten.   poden comercialitzar. Estos productes s’entreguen als re-
                                                               fugis d’animals més pròxims i permeten l’assistència de
               A més, evitar el malbaratament alimentari també té un im-  centenars d’animals a l’any.
               pacte positiu en el medi ambient. Gràcies a l’aprofitament





                                                            2016         2017         2018
                Tones                                      5.200        6.000         6.600
                Milions d’euros                               12         14,7          16,6

                Persones ajudades                         45.000       52.000        58.000

                t CO₂ evitades                             3.000        3.800         4.300








                   DURANT L’ANY 2018 S’HAN DONAT MÉS DE 6.600 TONES DE PRODUCTES PER VALOR DE 16,6 MI-
                   LIONS D’EUROS, QUE HAN PERMÉS DONAR ASSISTÈNCIA A PROP DE 58.000 PERSONES.









                SOM SENSIBLES A L’ENTORN AMB L’ACCIÓ SOCIAL




               Consum, com a empresa cooperativa, té un compromís   comunitat es vertebra al voltant de dos grans programes:
               inherent amb les persones i la problemàtica social de les   les vendes socials i els patrocinis i col·laboracions socials,
               àrees on està present. Emmarcada dins de la seua Política   que s’efectuen de la mà d’ONG, fundacions i altres entitats
                                                               públiques i privades.
               de Responsabilitat Social, l’Acció Social de Consum amb la
   COMPROMÍS AMB LA   SOCIETAT  VENDES SOCIALS A ENTITATS







               El programa de vendes socials de Consum té com a finalitat   ajuntaments. L’import total de les vendes socials va ascendir
               el subministrament de vals de compra i targeta moneder,   en 2018 a un valor superior a 1,9 milions d’euros.
               destinats a l’adquisició de productes per a cobrir necessitats
               bàsiques d’alimentació i higiene de les persones beneficiàries   D’altra banda, durant l’exercici passat, també es van efectuar ven-
               d’ajudes d’emergència social concedides per entitats socials i   des a economats socials per un import de 313.188 euros.


           86
   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93