Page 89 - Memoria 2018
P. 89
EFECTUEM PATROCINIS I COL·LABORACIONS AMB FINALITATS
SOCIALS
Consum col·labora amb ONG i entitats en projectes d’acció social La política de col·laboracions socials de Consum busca treba-
que tenen una finalitat solidària concreta. Amb el propòsit de con- llar de la mà d’organitzacions socials locals amb l’objectiu de
tribuir amb les tradicions locals de les diferents regions en què es generar un impacte social en el territori. En concret, en 2018
troba present i de formar part activa de la comunitat local, Consum s’han fet 401 col·laboracions socials que han beneficiat més
també patrocina activitats culturals i socials d’interés públic. Durant de 152.090 persones a través de productes en espècie o di-
l’any 2018 s’han fet patrocinis i col·laboracions socials per un valor ners, en funció de la naturalesa del projecte.
total agregat de 297.687 euros.
S’HAN EFECTUAT PATROCINIS I COL·LABORACIONS SOCIALS PER VALOR TOTAL DE
297.687 EUROS DE LA MÀ D’ENTITATS LOCALS PER A GENERAR UN IMPACTE SOCIAL EN
EL TERRITORI.
2016 2017 2018
Inversió en acció social € 196.988 64.716 101.698
Projectes 290 323 401
Persones a què s’ha arribat 81.578 97.985 152.090
PER ÀMBIT GEOGRÀFIC PER TIPOLOGIA DE DONACIÓ
70%
C. VALENCIANA
1,5% 68%
CASTELLA- PRODUCTES
LA MANXA
2% 32%
MÚRCIA DINERS
0,5%
ANDALUSIA
26%
CATALUNYA
PER CONTRIBUCIÓ ALS ODS
15% 15%
ALIANCES PER A ASSOLIR ELS FI DE LA POBRESA COMPROMÍS AMB LA
OBJECTIUS
7% 12% SOCIETAT
REDUCCIÓ DE LES
DESIGUALTATS FAM ZERO
13%
EDUCACIÓ DE QUALITAT
2% 36%
IGUALTAT DE GÈNERE
SALUT I BENESTAR
87