Page 11 - Memoria 2019
P. 11

COOPERATIVA ÉS CREURE EN LES PERSONES I COMPTAR AMB ELLES



































               moltes altres mesures, mitjançant la proximitat, ja   més de cartelleria i megafonia informativa. També   11
               que el 80% de la plantilla treballa a menys de 10 km   s’han dut a terme diferents tallers de cuina saluda-
               de sa casa. A més, en 2019 vam aprovar una nova   ble amb socis clients i en centres educatius, i s’ha
               ampliació del permís de paternitat a 14 setmanes,   col·laborat per a promoure l’activitat física a la loca-
               dos més del que es disposa en la Llei, de la qual es   litat. A més, hem continuat amb les Trobades #Dir-
               van poder beneficiar 187 pares.                 Fent de Consum, que vam començar en 2018, amb
                                                               la realització de dos trobades, sobre Ocupació Sos-   MEMÒRIA DE SOSTENIBILITAT 2019
               Per sèptim any consecutiu hem aconseguit el certi-  tenible i sobre el Nou Rol del Consumidor, en què
               ficat Top Employers, que ens situa entre les millors   vam reunir experts i mitjans de comunicació per a
               empreses per a treballar a Espanya, fet que, sense   generar un diàleg sincer sobre temes rellevants per
               dubte, és motiu d’orgull per a tota la Cooperativa. A   a la societat i demostrar, amb fets, el que tantes
               més, enguany Consum ha obtingut la qualificació   vegades es queda només en paraules.
               d’Excel·lència en el certificat efr per la gestió de la
               seua política de conciliació. En 2019 han promocio-  Un any més refermem el nostre compromís amb
               nat 435 persones, de les quals el 63% eren dones.   els 10 Principis del Pacte Mundial i amb els Objec-
                                                               tius de Desenvolupament Sostenible de l’Agenda
               El nostre compromís amb el desenvolupament lo-  2030. També apostem pels productes de proximi-
               cal  es  posa  de  manifest  en la  nostra  ensenya  de   tat i de temporada, productes responsables i sos-
               franquícies Charter, que acosta el nostre servici a   tenibles, perquè està en la nostra essència com
               xicotetes poblacions rurals per oferir productes de   a empresa socialment responsable. I tot això ho
               qualitat i oportunitats d’emprenedoria i ocupació   podem fer gràcies al compromís i les bones mane-
               que contribuïxen a la vertebració del territori.   res de fer dels nostres treballadors i a la confiança
                                                               de milions de socis clients que aposten per Con-
               En relació amb la nostra missió cooperativa de   sum per a garantir l’alimentació de la seua família
               promoure els drets dels consumidors, hem posat   any rere any. Consum és un exemple que l’eco-
               en marxa el Projecte #Actisaludable de la Càtedra   nomia social combina amb èxit el desenvolupa-
               Consum-La Fe a la localitat d’Alcàsser (València),   ment econòmic i la sostenibilitat, perquè promou
               impulsant una senda nutricional dins de la tenda   un model de negoci responsable amb la societat,
               que permet identificar els productes saludables, a   l’entorn i el creixement econòmic.
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16