Page 17 - Memoria 2021
P. 17

20
                                                                                                               20
                                                                                                               21
                                                                                                        Sostenibilitat21

                                                                                                        Memoria de
                                                                                                        Memòria de
                                                                                                        sostenibilidad





































                                                                                                  Consum de Daimiel
                                                                                                      (Ciudad Real).


                                                                                                                    15

          Missió:                            Visió:                             Valors:
          “TreballaDors CoMProMesos.         “ser un MoDel D’eMPresa            “esColTar Per a aCTuar CoM
          ClienTs saTisfeTs.”                referenT en el seCTor De           a eMPresa resPonsable.”
                                             la DisTribuCió.”
          Com  a  cooperativa  polivalent, Consum                               Escoltar el client, els treballadors, els
          té dos tipus de socis, consumidors i tre-  Amb el propòsit de ser una cooperati-  proveïdors i l’entorn; aportar productes,
          balladors, i un doble objecte social:   va independent, innovadora, honesta i   formació, informació, benestar, desen-
                                             sostenible en la qual els clients tinguen   volupament i sostenibilitat; i responsa-
          •  Oferir els llocs de treball estable i de   capacitat d’elecció i bons preus, Consum   bilitzar-se amb compromís, honestedat
           qualitat que necessiten els seus socis   orienta totes les actuacions cap a una   i respecte, són els valors que guien el
           treballadors.                     única visió: la de ser una empresa refe-  propòsit de la Cooperativa i que arrelen
                                             rent en el sector de la distribució.  la responsabilitat social a la seua ges-
          •  Procurar els aliments i articles d’ús                              tió. Valors que es resumixen en la frase:
           corrent que necessiten els seus socis                                “Escoltar  per  a  actuar  com  a  empresa
           consumidors, oferint-los la informació                               responsable.”
           i educació necessàries perquè puguen
           consumir de manera més responsable.

          És de la suma d’esforços per a satisfer
          les  necessitats  dels  dos  col·lectius  de
          socis, d’on naix la missió i el propòsit
          de Consum, que es resumix en la fra-
          se “Treballadors compromesos. Clients
          satisfets”, i que situa les persones en el
          centre de la gestió.










                                                                                       (102-2, 102-4, 102-5, 102-6)
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22