Page 20 - Memoria 2021
P. 20
00 Propòsit
FranquiCiatS
temeS materiaLS CanaLS De ComuniCaCió ÍnDex De SatiSFaCCió
i fReqüènCia
1. Digitalització i innovació de Reunions comercials amb Els franquiciats valoren
processos responsables de zona el nivell del servici de
subministrament que
2. Relacions comercials en la cadena Formacions d’acompanyament reben per part de Consum
comercial
mitjançant una enquesta
3. Personalització i fidelització Esdeveniments amb franquiciats interna elaborada per la
consultora Nielsen. S’ha
4. Innovació comercial obtingut una puntuació de
7,81 sobre 10 en 2021.
5. Assortiment de producte
SoCietat
CanaLS De ComuniCaCió
temeS materiaLS i fReqüènCia ÍnDex De SatiSFaCCió
1. Salari Fòrums de diàleg Per a mesurar la reputació
corporativa, es fa un
2. Conciliació i flexibilitat laboral Esdeveniments socials estudi semestral amb la
3. Formació i promoció interna Notes de premsa consultora Reputation
Institute, amb una
4. Estabilitat i salut laboral Entrevistes en mitjans puntuació final en 2021
de 70 sobre 100 en l’índex
5. Igualtat d’oportunitats Firmes de convenis Reptrak, que indica que
creix en totes les àrees
Xarxes socials d’influència.
Pàgina web
18
En concret, per al desenvolupament de la nova estratègia Com la predecessora, la nova Estratègia de Sostenibilitat
s’ha dut a terme el procés de participació més ambiciós fins 2021-2025 integrarà també els Objectius de Desenvolupa-
al moment, amb una enquesta feta a tots els grups d’interés ment Sostenible (ODS) dins dels objectius de sostenibilitat de
en la qual s’han recollit prop de 7.500 respostes, i una sèrie la Cooperativa i es contribuirà a aconseguir estes metes glo-
d’entrevistes i dinàmiques grupals en què han participat re- bals mitjançant el desenvolupament de l’estratègia de Consum,
presentants de 40 organitzacions, entre les quals, s’inclouen sent ambiciosos i redoblant esforços per a assolir-la.
associacions sectorials i de consumidors, ONG, mitjans de
comunicació i l’administració pública.
ConsuM Dona suPorT als objeCTius De DesenVoluPaMenT sosTenible.
(102-43)