Page 20 - Memoria 2021
P. 20

00      Propòsit




          FranquiCiatS

                                    temeS materiaLS            CanaLS De ComuniCaCió      ÍnDex De SatiSFaCCió
                                                               i fReqüènCia
                                    1. Digitalització i innovació de   Reunions comercials amb   Els franquiciats valoren
                                     processos                 responsables de zona        el nivell del servici de
                                                                                           subministrament que
                                    2. Relacions comercials en la cadena  Formacions d’acompanyament   reben per part de Consum
                                                               comercial
                                                                                           mitjançant una enquesta
                                    3. Personalització i fidelització  Esdeveniments amb franquiciats  interna elaborada per la
                                                                                           consultora Nielsen. S’ha
                                    4. Innovació comercial                                 obtingut una puntuació de
                                                                                           7,81 sobre 10 en 2021.
                                    5. Assortiment de producte





          SoCietat
                                                               CanaLS De ComuniCaCió
                                    temeS materiaLS            i fReqüènCia               ÍnDex De SatiSFaCCió
                                    1. Salari                  Fòrums de diàleg            Per a mesurar la reputació
                                                                                           corporativa, es fa un
                                    2. Conciliació i flexibilitat laboral   Esdeveniments socials  estudi semestral amb la
                                    3. Formació i promoció interna   Notes de premsa       consultora Reputation
                                                                                           Institute, amb una
                                    4. Estabilitat i salut laboral   Entrevistes en mitjans  puntuació final en 2021
                                                                                           de 70 sobre 100 en l’índex
                                    5. Igualtat d’oportunitats  Firmes de convenis         Reptrak, que indica que
                                                                                           creix en totes les àrees
                                                               Xarxes socials              d’influència.
                                                               Pàgina web



    18


          En concret, per al desenvolupament de la nova estratègia   Com la predecessora, la nova Estratègia de Sostenibilitat
          s’ha dut a terme el procés de participació més ambiciós fins   2021-2025 integrarà també els Objectius de Desenvolupa-
          al moment, amb una enquesta feta a tots els grups d’interés   ment Sostenible (ODS) dins dels objectius de sostenibilitat de
          en la qual s’han recollit prop de 7.500 respostes, i una sèrie   la Cooperativa i es contribuirà a aconseguir estes metes glo-
          d’entrevistes i dinàmiques grupals en què han participat re-  bals mitjançant el desenvolupament de l’estratègia de Consum,
          presentants de 40 organitzacions, entre les quals, s’inclouen   sent ambiciosos i redoblant esforços per a assolir-la.
          associacions sectorials i de consumidors, ONG, mitjans de
          comunicació i l’administració pública.





















                     ConsuM Dona suPorT als objeCTius De DesenVoluPaMenT sosTenible.









          (102-43)
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25