Page 19 - Memoria 2021
P. 19

20
                                                                                                               20
                                                                                                        Sostenibilitat21
                                                                                                               21

                                                                                                        Memoria de
                                                                                                        Memòria de
                                                                                                        sostenibilidad


          SoCiS trebaLLaDorS i trebaLLaDoreS

                                     temeS materiaLS            CanaLS De ComuniCaCió     ÍnDex De SatiSFaCCió
                                                                i fReqüènCia
                                     1. Salari                  Assemblea General (anual)   En l’Enquesta de Clima
                                                                                           Laboral biennal que es fa
                                                                Juntes preparatòries (triennal)
                                     2. Conciliació i flexibilitat laboral                 per a mesurar la satisfacció
                                                                i informatives (anual)     de la plantilla, s’ha obtingut
                                     3. Formació i promoció interna  App Gent Consum       una puntuació en 2021 de
                                                                                           4,05 punts sobre 5, dos
                                     4. Seguretat i salut laboral           Intranet corporativa   dècimes més que l’anterior.
                                     5. Igualtat d’oportunitats  BIS online i newsletter (mensual)
                                                                Reunió de centre (mensual)










          SoCiS CLientS i CLientS
                                                               CanaLS De ComuniCaCió
                                     temeS materiaLS                                      ÍnDex De SatiSFaCCió
                                                               i fReqüènCia
                                     1. Frescor, qualitat i seguretat                      El programa de fidelització
                                       alimentària             Assemblea General (anual)   Món Consum repetix com
                                                                                           un dels més ben valorats
                                     2. Producte de proximitat  Juntes preparatòries (triennal)   del sector nacional, amb
                                     3. Servici al client      Revista Entrenosotros (bimestral)  una valoració NPS de
                                                                                           30,6, un 14% més que
                                     4. Malbaratament alimentari  Servici d’atenció al client  l’any anterior, segons un   17
                                                                                           estudi fet per la consultora
                                     5. Assortiment de producte  Sessions de coinnovació   especialitzada GfK.
                                                               Cartelleria i megafonia en tenda
                                                               Espais radiofònics (mensual)
                                                               Fullets comercials (mensual)
                                                               Extracte de compres i xecs regal
                                                               (mensual)
                                                               Xarxes socials.









          ProVeÏDorS i CreDitorS

                                      temeS materiaLS          CanaLS De ComuniCaCió      ÍnDex De SatiSFaCCió
                                                               i fReqüènCia
                                      1. Relacions comercials en la                        La Cooperativa ha tornat
                                        cadena                 Reunions comercials amb gestors  a situar-se en el 1r lloc en
                                                                                           el rànquing de retailers
                                      2. Frescor, qualitat i seguretat                     nacionals, tant en l’informe
                                        alimentària            Esdeveniments amb proveïdors  anual que fa la consultora
                                                                                           Advantage Group, com
                                      3. Innovació comercial                               en l’estudi Benchmarking
                                      4. Digitalització i innovació de                     d’AECOC 2021, valorat
                                                                                           pels mateixos fabricants
                                        processos                                          d’alimentació.
                                      5. Xarxa comercial i logística
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24