Page 19 - Memoria 2021
P. 19
20
20
Sostenibilitat21
21
Memoria de
Memòria de
sostenibilidad
SoCiS trebaLLaDorS i trebaLLaDoreS
temeS materiaLS CanaLS De ComuniCaCió ÍnDex De SatiSFaCCió
i fReqüènCia
1. Salari Assemblea General (anual) En l’Enquesta de Clima
Laboral biennal que es fa
Juntes preparatòries (triennal)
2. Conciliació i flexibilitat laboral per a mesurar la satisfacció
i informatives (anual) de la plantilla, s’ha obtingut
3. Formació i promoció interna App Gent Consum una puntuació en 2021 de
4,05 punts sobre 5, dos
4. Seguretat i salut laboral Intranet corporativa dècimes més que l’anterior.
5. Igualtat d’oportunitats BIS online i newsletter (mensual)
Reunió de centre (mensual)
SoCiS CLientS i CLientS
CanaLS De ComuniCaCió
temeS materiaLS ÍnDex De SatiSFaCCió
i fReqüènCia
1. Frescor, qualitat i seguretat El programa de fidelització
alimentària Assemblea General (anual) Món Consum repetix com
un dels més ben valorats
2. Producte de proximitat Juntes preparatòries (triennal) del sector nacional, amb
3. Servici al client Revista Entrenosotros (bimestral) una valoració NPS de
30,6, un 14% més que
4. Malbaratament alimentari Servici d’atenció al client l’any anterior, segons un 17
estudi fet per la consultora
5. Assortiment de producte Sessions de coinnovació especialitzada GfK.
Cartelleria i megafonia en tenda
Espais radiofònics (mensual)
Fullets comercials (mensual)
Extracte de compres i xecs regal
(mensual)
Xarxes socials.
ProVeÏDorS i CreDitorS
temeS materiaLS CanaLS De ComuniCaCió ÍnDex De SatiSFaCCió
i fReqüènCia
1. Relacions comercials en la La Cooperativa ha tornat
cadena Reunions comercials amb gestors a situar-se en el 1r lloc en
el rànquing de retailers
2. Frescor, qualitat i seguretat nacionals, tant en l’informe
alimentària Esdeveniments amb proveïdors anual que fa la consultora
Advantage Group, com
3. Innovació comercial en l’estudi Benchmarking
4. Digitalització i innovació de d’AECOC 2021, valorat
pels mateixos fabricants
processos d’alimentació.
5. Xarxa comercial i logística