Durant l’exercici 2017, Consum ha destinat més de 14,9 milions d’euros a la inversió en projectes amb impacte social. Concretament, a través del Programa Profit, la Cooperativa ha donat 6.000 tones d’aliments, ajudant a 52.000 persones. Esta labor ha sigut possible gràcies als treballadors de Consum i als més de 1.000 voluntaris de prop de 200 entitats i servicis socials municipals.
02
Col·laboracions
Socials i Patrocinis
Els programes d’Acció Social de Consum es vertebren entorn de les vendes socials, que en 2017 han ascendit a 2,2 milions d’euros, i a col·laboracions socials i patrocinis amb una inversió de més de 164.774 euros en més de 323 projectes d’acció social amb Entitats Socials que han beneficiat a més de 98.000 persones.
03
Col·laboracions
Fomentar el consum saludable
Com a Cooperativa de consumidors, des de Consum promovem un consum sa i responsable. Amb la finalitat d’aprendre hàbits de vida saludables jugant, el programa de formació dirigit a joves consumidors s’ha consolidat en els tallers escolars virtuals Team Consum, el Concurs de Contes del Dia Mundial del Consumidor i el Programa PAIDO en matèria d’alimentació, salut i nutrició.
04
Construir un entorn millor
Consum és signatari de la xarxa nacional del Pacte Mundial de les Nacions Unides des de 2011, amb la qual reitera anualment el seu compromís amb els 10 Principis i els Objectius del Desenvolupament Sostenible. La participació de Consum en les associacions a què pertany ha suposat en 2017 una aportació de 213.000 euros.
Durant l’exercici 2017, Consum ha destinat més de 14,9 milions d’euros a la inversió en projectes amb impacte social. Concretament, a través del Programa Profit, la Cooperativa ha donat 6.000 tones d’aliments, ajudant a 52.000 persones. Esta labor ha sigut possible gràcies als treballadors de Consum i als més de 1.000 voluntaris de prop de 200 entitats i servicis socials municipals.
02
FCol·laboracions
Socials i Patrocinis
Els programes d’Acció Social de Consum es vertebren entorn de les vendes socials, que en 2017 han ascendit a 2,2 milions d’euros, i a col·laboracions socials i patrocinis amb una inversió de més de 164.774 euros en més de 323 projectes d’acció social amb Entitats Socials que han beneficiat a més de 98.000 persones.
03
Fomentar el consum saludable
Com a Cooperativa de consumidors, des de Consum promovem un consum sa i responsable. Amb la finalitat d’aprendre hàbits de vida saludables jugant, el programa de formació dirigit a joves consumidors s’ha consolidat en els tallers escolars virtuals Team Consum, el Concurs de Contes del Dia Mundial del Consumidor i el Programa PAIDO en matèria d’alimentació, salut i nutrició.
04
Construir un entorn millor
Consum és signatari de la xarxa nacional del Pacte Mundial de les Nacions Unides des de 2011, amb la qual reitera anualment el seu compromís amb els 10 Principis i els Objectius del Desenvolupament Sostenible. La participació de Consum en les associacions a què pertany ha suposat en 2017 una aportació de 213.000 euros.