01

Aportar diferenciació als Socis-clients

En 2017 es van donar d’alta 220.734 nous socis-clients, fins a aconseguir els 3.060.720, xifra que posa de manifest el bon funcionament del model societari i el programa d’avantatges Món Consum. Tot això situa Consum com una de las Cooperatives espanyoles amb un nombre més alt de socis.

Per atendre les necessitats dels socis-clients i trobar-hi solució, Consum compta amb les divisions d’Escolta activa i Relaciones amb clients i innovació. S’han realitzat 241.739 processos d’atenció al client al llarg de 2017, un 6% més que l’any anterior.

Món Consum, el programa de fidelització de la Cooperativa, reunix avantatges i servicis exclusius i personalitzats per a cada soci-client. En 2017, els socis-clients han disfrutat de descomptes per valor de 35,6 milions d’euros, un 16,3% més, bescanviables per la compra de qualsevol producte. A més, disposa d’una app mòbil per a consultar i canviar descomptes i xecs regal.

02

Posar el millor producte a l’abast dels clients

Consum oferix un assortiment ampli i variat, adaptat a les necessitats del client, que participa en la validació de productes de marca pròpia. Durant l’exercici passat van participar en estes dinàmiques 11.302 socis-clients i clients. El producte Consum suposa un 12% del total de referències. A més, durant 2017 es va llançar la nova gamma Consum ECO, que compta ja amb 30 productes entre les seccions de frescos i refrigerats.

03

Qualitat i Seguretat Alimentaria

El control de qualitat, aplicat a totes les fases de vida del producte, garantix la millor resposta i adaptació de l’assortiment a les necessitats dels clients. En 2017 s’han dut a terme controls de qualitat preventius en 1.334 productes amb una satisfacció del 93%.

04

Comunicar de manera responsable

Consum establix un diàleg continu amb els seus grups d’interés aplicant sempre criteris de transparència i veracitat. En 2017 van obtindre 3.000 impactes en mitjans de comunicació i les comunitats socials van augmentar un 35% de mitja.

És la nostra manera de treballar per un model d’empresa sostenible, centrat en les persones.
És demostrar amb fets allò que tantes vegades es queda només en paraules
.