Esto es decir haciendo

Oferta saludable i sostenible

Treballar perquè els productes siguen més saludables, frescos i que promoguen el benestar animal és cooperativa.

Seguretat alimentària

Garantir la frescor, qualitat i seguretat alimentària en els productes Consum és clau per a la Cooperativa, i per això s’ha renovat un any més la certificació de qualitat ISO 9001:2015 emesa per AENOR, que certifica el Sistema de Gestió de la Qualitat de les centrals de Frescos, Refrigerats i Congelats, i que implica un seguiment dels processos i un control exhaustiu del producte.

La Cooperativa disposa de criteris estrictes de seguretat alimentària per a l’avaluació dels proveïdors que elaboren els productes de la marca pròpia, als quals s’exigix un certificat IFS, BRC o ISO 22000 emés per entitats independents.

 

Productes sans i sostenibles

La innovació, la salut i la sostenibilitat són les bases sobre les quals es construïx la gamma de productes Consum. En 2022 disposava de 2.294 referències de marca Consum, un 13,4% de l’assortiment global, que es millora constantment amb la participació dels socis clients i treballadors en la validació de la qualitat i el disseny. L’assortiment global va superar les 17.000 referències.

S’ha continuat ampliant la gamma de productes ecològics en totes les seccions, tant frescos com d’alimentació i no alimentació, fins a arribar a un assortiment total de 337 referències, que inclouen també les 62 de la marca pròpia Consum ECO, en què s’ha revisat l’envàs per a fer-lo més sostenible.

D’altra banda, s’ha continuat avançant en matèria de benestar animal i el 100% de la carn fresca que es ven en mostradors i expositors de safates té este certificat. Pel que fa als ous de gallines lliures de gàbia, la Cooperativa disposa d’ous de corral i ecològics (codi 0 i 1) en tots els supermercats, que suposen el 51,4% de les referències de la secció. Consum continua treballant amb els proveïdors per a aconseguir el compromís de vendre únicament ous de gallines lliures a partir de 2025.

En 2022 s’ha modificat la fórmula de 13 referències de marca Consum, en el marc de l’Estratègia NAOS, incorporant-hi nous ingredients amb els millors valors nutricionals. També s’estan incorporant progressivament noves referències sense gluten o lactosa en el lineal, en concret 450 sense gluten, 89 sense lactosa i 17 sense ou.

És la nostra manera de treballar per un model d’empresa sostenible, centrat en les persones.
És demostrar amb fets allò que tantes vegades es queda només en paraules