Page 21 - memoria de sostenibilitat
P. 21

Responsabilitat, tal qual

           Per tant, per a l’exercici 2015 el Consell de Direcció es fixa aconseguir les metes següents
           en els àmbits econòmic, mediambiental i social:

Objectius 2015

econòmics                       Mediambientals                  Socials

• increment de les vendes,      • reduir un 5% la petjada       • Generar almenys 300 nous
  mitjançant:                     de carboni generada per         llocs de treball, a partir de
                                  consum.                         la nostra política d’ocupació
  - l’obertura de 45 nous                                         estable i de qualitat.
    establiments                • elaborar el Pla de Prevenció
                                  d’envasos i embalatges 2015-  • Posada en marxa del 2n Pla
  - realització de 16 reformes    2017.                           d’igualtat.
    integrals amb ampliació
    de superfície.                                              • Desenvolupament de la
                                                                  imatge global corporativa
  - l’extensió del nou model                                      com a empresa socialment
    de perfumeria a 24 tendes                                     responsable.
    més.
                                                                • Model integral de gestió en
  - la potenciació dels                                           línia.
    avantatges de la
    targeta “Món consum”,                                       • Manteniment i millora
    incrementant els                                              del programa de gestió
    avantatges econòmics que                                      responsable d’aliments
    té associats.                                                 “Profit” en el 100% dels
                                                                  centres propis.

           El Consell de Direcció i el Consell Rector de Consum, en la seua avaluació permanent
           dels riscos derivats de la sostenibilitat en l’organització, adopten les mesures necessàries
           per al seu seguiment i control, i a partir d’estes mesures, s’observa que no hi ha ris-
           cos especials. D’altra banda, Consum seguix apostant per l’expansió, mantenint el model
           d’organització cooperatiu.

                                                                                                                               19
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26