Page 38 - memoria de sostenibilitat
P. 38

LOgÍStICa I PLatafOrMeS

(G4-9)

2014 ha sigut un any marcat per l’objectiu d’optimitzar tots els processos logístics i, espe-  Consum és la
cialment, el transport, i així arribar de manera més eficient als nostres clients.             primera empresa
                                                                                               de la C.Valenciana
Hem consolidat el projecte Transport en Origen, que té per objectiu garantir tota la cadena    que té totes les
de subministrament des de l’origen dels productes fins als nostres supermercats. Amb           centrals de frescos
este projecte s’aconseguix el control integral de la cadena de subministrament dels pro-       certificades.
ductes, gestionant la puntualitat en les entregues en plataforma i assegurant l’horari de
servici a les nostres tendes, amb total disponibilitat de la gamma i incrementat la millora
de la frescor i la qualitat de producte, ja que s’acurten els temps des de l’origen fins als
nostres clients. A este projecte s’han sumat 70 proveïdors de productes de les seccions
de fruites, carn, peix, xarcuteria, lactis, refrigerats i congelats. Hem transportat més de
330.000 palets, fins a aconseguir una participació superior al 32% del total de les compres
de Frescos, Refrigerats i Congelats. Per a 2015 es preveu assolir el 70 % de les compres,
per a arribar al 100% en 2016.

A més, 2014 ha sigut un any de renovació de la Certificació ISO 9001:2008 per part d’AENOR,
i així s’ha arribat, amb este, als 18 anys de Certificació consecutius del nostre sistema de
Gestió de la Qualitat dels processos en els productes frescos, refrigerats i congelats.

249.500 m2                                              84.000 m2

                                            CataLunYa (+ 21.500 m2 frescos 2016)

                                            COMunItat   68.000  m2
                                            vaLenCIana

                                            regIó       76.000 m2
                                            de MÚrCIa

36 CONSUM / Memòria de Sostenibilitat 2014
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43