Page 41 - memoria de sostenibilitat
P. 41

Proximitat, tal qual

                       lA NoStrA PreSèNciA A l’Arc MeDiterrANi

Comunitat valenciana: 63,2 %                                                    aragó: 0,5 %
408 supermercats                                                              3 supermercats

Catalunya: 24,9 %                                                         andalusia: 2,5 %
161 supermercats                                                            16 supermercats

                                                                                 Múrcia: 4 %
                                                                            26 supermercats

                                                                Castella-la Manxa: 4,9 %
                                                                            32 supermercats

                       161

        3              total: 646 supermercats
  32 408

      26
16

Hem obert 35 nous      LeS franquÍCIeS CHarter
supermercats, 14
de propis i 21 de      (G4-EC8)
franquiciats Charter.
Amb estes obertures,   Els franquiciats són un col·lectiu molt important per a la nostra Cooperativa. Amb la fran-
Consum disposa         quícia Charter, Consum dóna servici a les xicotetes poblacions i barris urbans que no dis-
en total de 646        posen de població suficient per a la presència d’un gran supermercat, però que necessiten
supermercats en tot    una bona instal·lació a la seua mida on puguen fer les compres diàries. La Cooperativa
l’arc mediterrani.     complix d’esta manera amb la seua missió social: estar sempre prop del consumidor.

                       En la majoria dels casos, es tracta de supermercats d’entre 200 i 500 m2 de superfície re-
                       partits per tot l’arc mediterrani, Castella-la Manxa i Aragó, situats en poblacions mitjanes,
                       zones turístiques i barris urbans de les grans ciutats. Els clients de Charter es beneficien
                       de tots els descomptes i les promocions de Consum mitjançant el Programa de Fidelitat
                       “Món Consum”. A més, tenen a la seua disposició tota la gamma de productes de marca
                       pròpia.

                       Durant l’exercici 2014, l’ensenya Charter va facturar 163,3 milions d’euros, un 16,9% més
                       que l’exercici anterior, i va sumar 24 supermercats més a la seua xarxa comercial, fet que
                       demostra que és un negoci rendible, fiable, generador d’autoocupació i un sector en auge
                       dins de la franquícia a Espanya. En total, amb les noves obertures, Charter va sumar més
                       de 8.300 m2 de superfície de sala de vendes i va tancar 2014 amb 218 establiments.

                                                                39
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46