Page 78 - memoria de sostenibilitat
P. 78
cANAlS De coMuNicAció
Web > Les visites a la web de Consum s’han incrementat un 37%.
2013 1.212.616
2014 1.666.806 37%
En 2014 s’ha inaugurat el canal “Team Consum”, ferramenta educativa que ajuda els con- les visites a la web
sumidors més joves a descobrir com poden créixer sans i a prendre decisions sobre el
consum d’aliments, de forma crítica i responsable. de Consum s’han
revista consum entreNosotros > Publicació bimestral, especialitzada en matèries de incrementat un 37%.
consum, que es publica en exclusiva per als socis-clients de Consum. En 2014 s’ha acon-
seguit un tiratge total d’1,3 milions d’exemplars, i ja s’arriba a més de 225.000 llars. Ate-
nent el nostre compromís amb els socis de totes les comunitats on estem presents, editem
els nostres suports de comunicació en les llengües oficials d’estes comunitats: castellà,
valencià i català.
225.000
llars
la revista Consum
EntreNosotros arriba
a més de 225.000
llars.
76 CONSUM / Memòria de Sostenibilitat 2014