Page 78 - memoria de sostenibilitat
P. 78

cANAlS De coMuNicAció
Web > Les visites a la web de Consum s’han incrementat un 37%.

2013  1.212.616

         2014 1.666.806                                                                        37%

En 2014 s’ha inaugurat el canal “Team Consum”, ferramenta educativa que ajuda els con-         les visites a la web
sumidors més joves a descobrir com poden créixer sans i a prendre decisions sobre el
consum d’aliments, de forma crítica i responsable.                                             de Consum s’han

revista consum entreNosotros > Publicació bimestral, especialitzada en matèries de             incrementat un 37%.
consum, que es publica en exclusiva per als socis-clients de Consum. En 2014 s’ha acon-
seguit un tiratge total d’1,3 milions d’exemplars, i ja s’arriba a més de 225.000 llars. Ate-
nent el nostre compromís amb els socis de totes les comunitats on estem presents, editem
els nostres suports de comunicació en les llengües oficials d’estes comunitats: castellà,
valencià i català.

                                                                                               225.000

                                                                                               llars

                                                                                               la revista Consum
                                                                                               EntreNosotros arriba
                                                                                               a més de 225.000
                                                                                               llars.

76 CONSUM / Memòria de Sostenibilitat 2014
   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83