Page 80 - memoria de sostenibilitat
P. 80
MàrquetIng reSPOnSaBLe El soci-client de
Consum gaudix
(ES4-4) d’ofertes des de
la primera unitat,
Cada any, el Pla Publipromocional ordena l’activitat comercial-promocional de la Coope- oferta personalitzada
rativa. Este Pla és definit i aplicat pel Comité de Gestió de Soci-Client, compost pels direc- segons el seu estil
tors dels departaments de Soci-Client i Màrqueting, Vendes i Logística, tant de sec com de de vida i participa en
frescos, i de Gestió de Tendes. Els recursos necessaris per a la seua execució es detallen la configuració de la
en el Pla de Gestió anual de cada departament. gamma amb la validació
del producte de marca
Els canals de comunicació comercial definits són: la senyalística, la cartelleria i la me- pròpia.
gafonia del punt de venda; els fullets que s’envien de forma personalitzada als domicilis
i en línia; la publicitat en els mitjans de comunicació i les xarxes socials; i les accions de
màrqueting relacional.
El Comité de Coordinació Comercial, integrat pels responsables dels departaments de
Soci-Client i Màrqueting, Vendes i Logística de Frescos i Refrigerats, Vendes i Logística
d’Alimentació i No-Alimentació i Gestió de Tendes, és el responsable d’avaluar les ac-
cions comercials que du a terme Consum, i garantix que els continguts de les accions no
s’allunyen dels valors definits per la Cooperativa i que tenen aplicació directa.
L’aplicació de cada un dels valors en l’apartat de Màrqueting Responsable es traduïx en les
actuacions següents, que tenen com a base un ampli assortiment de la gamma, l’oferta
personalitzada i la venda assistida, compaginada amb l’autoservici com a aspectes bàsics
del model comercial de la Cooperativa, atenent les demandes dels nostres socis i clients.
78 Consum / Memòria de Sostenibilitat 2014