Page 76 - memoria de sostenibilitat
P. 76
Consum disposa d’una àrea específica orientada a escoltar de forma activa els seus socis-
clients per a atendre i donar solució a les seues necessitats. Per a fer-ho possible, es
realitzen dinàmiques en les quals es treballa conjuntament amb reunions de grup, com-
pres acompanyades, entrevistes, i enquestes, entre altres tècniques, amb la finalitat de
millorar els productes i servicis. Durant l’exercici passat hi van participar un total 6.800
socis-clients i clients. Es van organitzar 70 reunions de grup i es va testar la imatge de 561
productes de marca pròpia directament al punt de venda.
exPeDieNtS De l’ADMiNiStrAció Actes cost ocasionat 6.152
tiPuS sancionades (€)
codis voluntaris Consum compta amb
etiquetatge 2 337,6 una àrea específica
Normativa orientada a escoltar de
Ambiental 2 1.246 forma activa els seus
Màrqueting socis-clients i donar
totAl 7 8.245 solució a les seues
necessitats. Durant
3 900 l’exercici passat, hi van
participar un total de
1 100 6.152 socis-clients i
clients.
15 10.829
74 Consum / Memòria de Sostenibilitat 2014