Page 75 - memoria de sostenibilitat
P. 75
Satisfacció, tal qual
76% Món Consum és el nostre programa de Fidelitat i reunix tots els avantatges i servicis exclu-
sius i personalitzats per a cada soci-client. S’hi accedix a través de www.consum.es/mun-
En 2014, la doconsum, on es poden donar d’alta els nous socis, consultar les ofertes personalitzades,
els cupons de descompte, una llista de la compra estalviadora, el xec regal, veure i modifi-
participació en les car les dades personals i l’històric de compres. També disposa de comunitats virtuals, com
“En Família”, “Prova i aprova” i “Viure&Viatjar”, llançada en 2015.
vendes dels socis-
En 2014, la participació en les vendes dels socis-clients ha superat el7 6%. A més, s’han
clients ha superat el beneficiat de descomptes en les compres per valor de 21,2 milions d’euros, entregats en
un total de 5,9 milions de xecs descompte i vàlids per a ser canviats en la compra de qual-
76%. sevol producte en els supermercats. Els descomptes han augmentat un 1,5% en 2014, fet
que posa en relleu la bona acceptació del programa Món Consum, que s’adapta als hàbits
de compra de cada client per millorar el model de relació de l’organització amb els socis.
Món Consum disposa d’una aplicació mòbil que incorpora un localitzador de supermercats
per geolocalització, que calcula la tenda més pròxima a l’usuari, de la qual dóna l’adreça,
l’horari i el telèfon i els seus servicis associats (pàrquing i/o servici a domicili). Amb esta
aplicació es poden consultar les ofertes vigents, els productes “cheque-crece”, l’oferta
diària i les ofertes especials.
tiPoloGiA De reclAMAcioNS Ateses resoltes
reclAMAcioNS 3.990 3.986
Socials 97 97
Ambientals 0 0
Drets humans 0 0
laborals
ProceSSoS D’AteNció Al clieNt
8,6% Sol·licituds: 151.271 73,8%
índex 23,3% 0,7% Suggeriments: 1.248
de satisfacció
consultes: 47.831
0,2% Felicitacions: 222
En total s’han fet 204.911 processos d’atenció al client, un 3,2% més que l’exercici anterior.
73