Page 75 - memoria de sostenibilitat
P. 75

Satisfacció, tal qual

76%                    Món Consum és el nostre programa de Fidelitat i reunix tots els avantatges i servicis exclu-
                       sius i personalitzats per a cada soci-client. S’hi accedix a través de www.consum.es/mun-
En 2014, la            doconsum, on es poden donar d’alta els nous socis, consultar les ofertes personalitzades,
                       els cupons de descompte, una llista de la compra estalviadora, el xec regal, veure i modifi-
participació en les    car les dades personals i l’històric de compres. També disposa de comunitats virtuals, com
                       “En Família”, “Prova i aprova” i “Viure&Viatjar”, llançada en 2015.
vendes dels socis-
                       En 2014, la participació en les vendes dels socis-clients ha superat el7 6%. A més, s’han
clients ha superat el  beneficiat de descomptes en les compres per valor de 21,2 milions d’euros, entregats en
                       un total de 5,9 milions de xecs descompte i vàlids per a ser canviats en la compra de qual-
76%.                   sevol producte en els supermercats. Els descomptes han augmentat un 1,5% en 2014, fet
                       que posa en relleu la bona acceptació del programa Món Consum, que s’adapta als hàbits
                       de compra de cada client per millorar el model de relació de l’organització amb els socis.

                       Món Consum disposa d’una aplicació mòbil que incorpora un localitzador de supermercats
                       per geolocalització, que calcula la tenda més pròxima a l’usuari, de la qual dóna l’adreça,
                       l’horari i el telèfon i els seus servicis associats (pàrquing i/o servici a domicili). Amb esta
                       aplicació es poden consultar les ofertes vigents, els productes “cheque-crece”, l’oferta
                       diària i les ofertes especials.

                       tiPoloGiA De reclAMAcioNS            Ateses     resoltes
                       reclAMAcioNS                            3.990         3.986
                       Socials                                     97            97
                       Ambientals                                   0             0
                       Drets humans                                 0             0
                       laborals

                       ProceSSoS D’AteNció Al clieNt

8,6%                   Sol·licituds: 151.271         73,8%

índex                                         23,3%         0,7% Suggeriments: 1.248
de satisfacció
                       consultes: 47.831

                                                      0,2%  Felicitacions: 222

                       En total s’han fet 204.911 processos d’atenció al client, un 3,2% més que l’exercici anterior.

                                                                                      73
   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80