Page 27 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 27
25
2016 ACOMPLIMENT 2017
GESTIÓ • Una Junta més de Socis • 7 Juntes celebrades • Difusió del Codi Ètic
ÈTICA Treballadors a Castelló
(6 en total) GESTIÓ ÈTICA
CREIXEMENT • Incrementar un 5% les • Increment d’un 10,51% de • Incrementar un 5% les vendes
I INNOVACIÓ vendes les vendes • Obertura de 15
• Obertura de 13 • Obertura de 12 de propis i supermercats propis i 30
supermercats propis i 27 24 franquícies franquícies
franquícies • Consolidació del projecte
de Botiga Online
GESTIÓ DE • Generar 300 llocs de • S’han creat 1.071 llocs de • Generar 500 llocs de
PERSONES treball estables i de qualitat treball treball estables i de qualitat
• Enquesta de Clima • Millora de 2 dècimes • Pròxim estudi el 2018
Laboral amb més bon sobre el 2014 (3,8 sobre 5) • Obtenir el distintiu
resultat que el 2014 • Implantat en el 100 % de d’Igualtat del Ministeri de
• Consolidar la implantació la Cooperativa Sanitat, Serveis Socials i
del 2n Pla de Igualtat Igualtat
SATISFACCIÓ • Millorar els canals digitals • 200.000 descàrregues de • Transformació digital del
DEL CLIENT de comunicació amb el soci l’app Món Consum model de relació amb el
• Potenciació dels • 22 milions d’euros en soci-client
avantatges econòmics de ofertes personalitzades i • Increment del xec regal
la targeta “Món Consum” “cheque-crece” del 3%
a través de les noves • Implantar una nova línia
tecnologies de producte ecològic
PETJADA DE • Il·luminació LED en el • Il·luminació LED en el 84% • Aplicació del Pla
CARBONI 50% dels centres dels centres d’Eficiència Energètica per a
• Renovar 1.000 metres • 100% completat l’ús més eficient dels equips
lineals de mobiliari frigorífic. i instal·lacions
Implantar instal·lacions de • Pla Renove 2016/2019:
CO en totes les obertures Adequació de la flota
2
capil·lar a vehicles
ecoeficients amb menys
emissió de gasos
contaminants. Renovació de
40 nous vehicles
COMPROMÍS • Millora del programa • Implantat en el 100% dels • Estendre el programa
SOCIAL de gestió responsable centres propis de gestió responsable
d’aliments “Profit” en el 100 • 3.000 impactes positius, d’aliments “Profit” a totes les
% dels centres propis no finançats, en mitjans de obertures
• Desenvolupament de la comunicació • Avançar en el
imatge global corporativa • Millora de 5 punts desenvolupament de la
com a empresa socialment percentuals in l’indicador imatge global corporativa
responsable de percepció positiva del com a empresa socialment
consumidor responsable