Page 27 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 27

25












                                       2016              ACOMPLIMENT                  2017



             GESTIÓ           • Una Junta més de Socis     • 7 Juntes celebrades  • Difusió del Codi Ètic
             ÈTICA            Treballadors a Castelló
                              (6 en total)                                                                            GESTIÓ ÈTICA

             CREIXEMENT       • Incrementar un 5% les   • Increment d’un 10,51% de   • Incrementar un 5% les vendes
             I INNOVACIÓ      vendes                  les vendes              • Obertura de 15
                              • Obertura de 13        • Obertura de 12 de propis i  supermercats propis i 30
                              supermercats propis i 27   24 franquícies       franquícies
                              franquícies                                     • Consolidació del projecte
                                                                              de Botiga Online

             GESTIÓ DE        • Generar 300 llocs de   • S’han creat 1.071 llocs de   • Generar 500 llocs de
             PERSONES         treball estables i de qualitat  treball         treball estables i de qualitat
                              • Enquesta de Clima     • Millora de 2 dècimes   • Pròxim estudi el 2018
                              Laboral amb més bon     sobre el 2014 (3,8 sobre 5)  • Obtenir el distintiu
                              resultat que el 2014    • Implantat en el 100 % de   d’Igualtat del Ministeri de
                              • Consolidar la implantació   la Cooperativa    Sanitat, Serveis Socials i
                              del 2n Pla de Igualtat                          Igualtat


             SATISFACCIÓ      • Millorar els canals digitals  • 200.000 descàrregues de  • Transformació digital del
             DEL CLIENT       de comunicació amb el soci  l’app Món Consum    model de relació amb el
                              • Potenciació dels      • 22 milions d’euros en   soci-client
                              avantatges econòmics de   ofertes personalitzades i   • Increment del xec regal
                              la targeta “Món Consum”   “cheque-crece”        del 3%
                              a través de les noves                           • Implantar una nova línia
                              tecnologies                                     de producte ecològic


             PETJADA DE       • Il·luminació LED en el   • Il·luminació LED en el 84%  • Aplicació del Pla
             CARBONI          50% dels centres        dels centres            d’Eficiència Energètica per a
                              • Renovar 1.000 metres   • 100% completat       l’ús més eficient dels equips
                              lineals de mobiliari frigorífic.                i instal·lacions
                              Implantar instal·lacions de                     • Pla Renove 2016/2019:
                              CO  en totes les obertures                      Adequació de la flota
                                 2
                                                                              capil·lar a vehicles
                                                                              ecoeficients amb menys
                                                                              emissió de gasos
                                                                              contaminants. Renovació de
                                                                              40 nous vehicles
             COMPROMÍS        • Millora del programa   • Implantat en el 100% dels  • Estendre el programa
             SOCIAL           de gestió responsable   centres propis          de gestió responsable
                              d’aliments “Profit” en el 100  • 3.000 impactes positius,   d’aliments “Profit” a totes les
                              % dels centres propis   no finançats, en mitjans de   obertures
                              • Desenvolupament de la   comunicació           • Avançar en el
                              imatge global corporativa   • Millora de 5 punts   desenvolupament de la
                              com a empresa socialment   percentuals in l’indicador   imatge global corporativa
                              responsable             de percepció positiva del   com a empresa socialment
                                                      consumidor              responsable
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32