Page 32 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 32

30





                     QUE BO PENSAR EN ELS
                     INTERESSOS DE CADASCÚ!






                              MATRIU DE MATERIALITAT
      GESTIÓ ÈTICA            aspectes més destacats queden recollits en la matriu de materialitat:
                              Els resultats d’aquest procés es recullen en l’Informe de Materialitat, i els






                        INFLUÈNCIA EN LES DECISIONS DELS GRUPS D’INTERÈS
                                                                                                            Relació empresa-treballador





                                                                              Sostenibilitat de la cadena agroalimentària
                                                                                                        Igualtat d’oportunitats
                                                                       Projectes de col·laboració social  Consum de materials i gestió d’envasos i embalatges



                                                                                        Relacions comercials justes  Emissions de gasos refrigerants
                                                                 Desenvolupament del model comercial            Recollida selectiva de residus
                                                         Formació i informació al consumidor  Millora contínua del lloc de treball
                                                                                   Avantatges i descomptes personalitzats
                                                                                                              Innovació tecnològica i digitalització de la informació
                                       Prevenció d’accidents i                                             Formació i Pla de carrera
                                       promoció de la salut
                                                      Gestió de riscos
                                                                      Comunicació personalitzada, ètica i
                                                                      sensibilitat cultural
                                                           Comunicació i
                                                           sensibilització
                              Protecció i tractament de les   ambiental
                              dades de caràcter personal

















                                               NO MATERIAL





                                                                                             IMPACTE EN L’ESTRATÈGIA DE CONSUM
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37