Page 30 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 30

28





                     QUE BO PENSAR EN ELS
                     INTERESSOS DE CADASCÚ!



                     COMUNICACIÓ AMB ELS GRUPS


                     D’INTERÈS
      GESTIÓ ÈTICA   (G4-24, G4-25, G4-26, G4-27, G4-PR5, ES3-5, ES4-1, ES4-2, ES4-5)




                                                                  Cooperativa; i els grups d’interès, és a dir, aquells
                     La gestió de la sostenibilitat de Consum es
                                                                  col·lectius vitals per a aconseguir els objectius i
                     fa mitjançant dos actors principals: el Comitè
                     de Responsabilitat Social, que per decisió de
                                                                  activitats o els productes de Consum. Els grups
                     la Direcció General, i de manera transversal,   que, al seu torn, es poden veure afectats per les
                     coordina i avalua la gestió de la sostenibilitat de la   d’interès prioritaris per a Consum són:











                          SOCIS
                      TREBALLADORS I      FRANQUICIATS      SOCIS CLIENTS I    PROVEÏDORS I      ENTITATS DE LA
                      TREBALLADORES                           CLIENTES          CREDITORS          SOCIETAT



                                          • Revista mensual BIS
                                          • Reunions de centre mensuals
                            SOCIS         • Intranet corporativa            Un 3,77 (sobre 5) en l’Enquesta de Cli-
                        TREBALLADORS I    • Activitats de formació          ma Laboral de 2016 (Biennal), un 2,7%
                                          • Junta anual de socis i comissions
                        TREBALLADORES        delegades biennals             més que l’enquesta anterior.
                                          • Actes anuals
                                          • Web genteconsum

                                                                            Els franquiciats puntuen amb un 7,4
                         FRANQUICIATS     • Reunions comercials             sobre 10 el servei de vendes i logística
                                                                            de l’organització.

                                          • Junta triennal de socis
                                          • Revista bimestral Entre_nosotros
                        SOCIS CLIENTS I   • E-mailing mensual personalitzat  La valoració dels clients millora un
                                          • Extracte i xec regal
                                                                            5,5% en la percepció positiva en un
                           CLIENTES       • Informació en botigues          estudi independent.
                                          • Espais radiofònics setmanals
                                          • Cartelleria i megafonia en botiga


                                                                            Consum ocupa el 2n lloc del rànquing
                         PROVEÏDORS       • Reunions comercials             comercial de les 16 empreses de
                                          • Actes anuals
                          I CREDITORS                                       distribució valorades per 32 fabricants,
                                                                            fet el 2016 per una entitat independent.


                           ENTITATS       • Firma de convenis i col·laboracions  100% de participació en les
                        DE LA SOCIETAT    • Actes anuals                    convocatòries de Consum.
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35