Page 30 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 30
28
QUE BO PENSAR EN ELS
INTERESSOS DE CADASCÚ!
COMUNICACIÓ AMB ELS GRUPS
D’INTERÈS
GESTIÓ ÈTICA (G4-24, G4-25, G4-26, G4-27, G4-PR5, ES3-5, ES4-1, ES4-2, ES4-5)
Cooperativa; i els grups d’interès, és a dir, aquells
La gestió de la sostenibilitat de Consum es
col·lectius vitals per a aconseguir els objectius i
fa mitjançant dos actors principals: el Comitè
de Responsabilitat Social, que per decisió de
activitats o els productes de Consum. Els grups
la Direcció General, i de manera transversal, que, al seu torn, es poden veure afectats per les
coordina i avalua la gestió de la sostenibilitat de la d’interès prioritaris per a Consum són:
SOCIS
TREBALLADORS I FRANQUICIATS SOCIS CLIENTS I PROVEÏDORS I ENTITATS DE LA
TREBALLADORES CLIENTES CREDITORS SOCIETAT
• Revista mensual BIS
• Reunions de centre mensuals
SOCIS • Intranet corporativa Un 3,77 (sobre 5) en l’Enquesta de Cli-
TREBALLADORS I • Activitats de formació ma Laboral de 2016 (Biennal), un 2,7%
• Junta anual de socis i comissions
TREBALLADORES delegades biennals més que l’enquesta anterior.
• Actes anuals
• Web genteconsum
Els franquiciats puntuen amb un 7,4
FRANQUICIATS • Reunions comercials sobre 10 el servei de vendes i logística
de l’organització.
• Junta triennal de socis
• Revista bimestral Entre_nosotros
SOCIS CLIENTS I • E-mailing mensual personalitzat La valoració dels clients millora un
• Extracte i xec regal
5,5% en la percepció positiva en un
CLIENTES • Informació en botigues estudi independent.
• Espais radiofònics setmanals
• Cartelleria i megafonia en botiga
Consum ocupa el 2n lloc del rànquing
PROVEÏDORS • Reunions comercials comercial de les 16 empreses de
• Actes anuals
I CREDITORS distribució valorades per 32 fabricants,
fet el 2016 per una entitat independent.
ENTITATS • Firma de convenis i col·laboracions 100% de participació en les
DE LA SOCIETAT • Actes anuals convocatòries de Consum.