Page 33 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 33

31

















                                       Donació social de
                                       l’excedent alimentari

   Qualitat, frescor i disseny dels                                                                                   GESTIÓ ÈTICA
   productes de marca pròpia
                                          Servei
                                          al client   Conciliació i
 Relació empresa-treballador                          estabilitat laboral


    Compliment de la                 Eficiència
    normativa legal
                                     energètica
 Igualtat d’oportunitats
 Consum de materials i gestió d’envasos i embalatges

                  Creixement de vendes i resultats
 Emissions de gasos refrigerants
 Recollida selectiva de residus
 Millora contínua del lloc de treball  Gamma de producte

       Ampliació i adequació de la xarxa comercial
 Innovació tecnològica i digitalització de la informació

 Formació i Pla de carrera  Participació en la gestió
                     Integració en l’entorn i
                     relacions amb grups d’interès





                                                                    GESTIÓ ÈTICA

                                                                    CREIXEMENT I INNOVACIÓ

                                                                    GESTIÓ DE PERSONES

                                                                    CLIENTS I SOCIS-CLIENTS


                                                                    PETJADA DE CARBONI

                                                                    COMPROMÍS SOCIAL


                    MATERIAL





 IMPACTE EN L’ESTRATÈGIA DE CONSUM
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38