Page 31 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 31

29











             TRANSPARÈNCIA I DIÀLEG


             (G4-18, G4-19)

             Consum elabora la seva memòria a partir de
             l’estàndard voluntari d’elaboració de memòries de                           EXPECTATIVES                 GESTIÓ ÈTICA
             sostenibilitat més estès en l’àmbit internacional entre   OBJECTIUS DE      DELS NOSTRES
                                                             CONSUM
                                                                                            GRUPS
             les empreses: Global Reporting Initiative (GRI). Seguint                      D’INTERÈS
             aquesta guia, els Principis de l’Economia Social i
                                                                           ESTRATÈGIA
             la mateixa experiència de Consum, s’identifiquen            PARTICIPATIVA DE
             els aspectes materials de sostenibilitat amb més            RESPONSABILITAT
             influència per als grups d’interès i impacte sobre             SOCIAL
             l’estratègia de Consum. El procés de participació
             desenvolupat amb aquests, a través d’enquestes
             i dinàmiques de grup, ha permès conèixer les
             percepcions dels grups d’interès i integrar les seves        ASPECTES DE
             expectatives en la gestió de l’empresa de manera que         SOSTENIBILITAT
             s’aliniï la consecució dels objectius de les dues parts.

















































                                                                                                         Rebeca Copado
                                                                                              Sòcia treballadora de Consum
                                                                                                  Av. del Llevant (València)
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36