Page 31 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 31
29
TRANSPARÈNCIA I DIÀLEG
(G4-18, G4-19)
Consum elabora la seva memòria a partir de
l’estàndard voluntari d’elaboració de memòries de EXPECTATIVES GESTIÓ ÈTICA
sostenibilitat més estès en l’àmbit internacional entre OBJECTIUS DE DELS NOSTRES
CONSUM
GRUPS
les empreses: Global Reporting Initiative (GRI). Seguint D’INTERÈS
aquesta guia, els Principis de l’Economia Social i
ESTRATÈGIA
la mateixa experiència de Consum, s’identifiquen PARTICIPATIVA DE
els aspectes materials de sostenibilitat amb més RESPONSABILITAT
influència per als grups d’interès i impacte sobre SOCIAL
l’estratègia de Consum. El procés de participació
desenvolupat amb aquests, a través d’enquestes
i dinàmiques de grup, ha permès conèixer les
percepcions dels grups d’interès i integrar les seves ASPECTES DE
expectatives en la gestió de l’empresa de manera que SOSTENIBILITAT
s’aliniï la consecució dels objectius de les dues parts.
Rebeca Copado
Sòcia treballadora de Consum
Av. del Llevant (València)